Αυτές ήταν οι δέκα πιο δημοφιλείς δίαιτες του 2020

Δεν την λες εύκολη χρονιά αυτήν που κοντεύουμε να ολοκληρώσουμε. Το 2020 ήταν ζόρικο σε όλα τα επίπεδα, κυρίως της υγείας αλλά και η διατροφή μας με τόσο κλείσιμο στο σπίτι δεν πέρασε καλύτερα.

Καθώς η ενίσχυση του ανοσοποιητικού μπήκε στο προσκήνιο, υπήρξαν διατροφικά πλάνα που ξεχώρισαν και τελικά κέρδισαν την εμπιστοσύνη εκείνων που ήθελαν να αλλάξουν τη διατροφή τους, ειδικά μετά τα κιλά που οι περισσότεροι πήραμε μέσα στις καραντίνες.
Ιδού ποιες δίαιτες εμπιστεύτηκε ο κόσμος:
Χορτοφαγική δίαιτα ή vegeterian: Η καραντίνα έκανε τον κόσμο σκεπτικό όσον αφορά την κατανάλωση κρέατος, γι΄αυτό και η χορτοφαγική διατροφή ήταν στις πιο δημοφιλείς του 2020.

Vegan διατροφή: Η αυστηρή διακοπή κρέατος και γαλακτοκομικών προσφέρει σε εκείνους που την ακολουθούν απομάκρυνση των τοξίνων και απώλεια βάρους.

Μεσογειακή διατροφή: Η διατροφή που κάνουμε στην Ελλάδα και την Ιταλία με πολλά φρούτα και λαχανικά αλλά και με σαλάτες αλλά και ελαιόλαδο.

  

Δίαιτα DASH που την μάθαμε από τον ρόλο της να μειώνει την αρτηριακή πίεση αλλά να μας βοηθήσει να έχουμε υγιή καρδιά και το ιδανικό βάρος.

Δίαιτα Keto: Με βασικό στόχο να θέσει το σώμα στην κέτωση, για να χρησιμοποιήσει τις κετόνες για την δημιουργία ενέργειας και όχι γλυκόζης.

Δίαιτα Atkis: Διάσημη πολλές δεκαετίες τώρα για το πως επικεντρώνεται στους υδατάνθρακες, ξαναέγινε δημοφιλής μέσα στο 2020.

Δίαιτα Pegan: Το διατροφικό μοντέλο Pegan, το οποίο είναι ένας συνδυασμός της παλαιολιθικής διατροφής (paleo) και της αυστηρής χορτοφαγίας (veganism).

Weight Watchers: Η διατροφή που μετρά πόντους ήρθε και πάλι στο προσκήνιο χάρη στις διάσημες υπερμάχους της.

Η Σκανδιναβική διατροφή: Θα σου κόψει τελείως της ζάχαρη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα αλλά αν ήσουν από εκείνους που την ακολούθησες μέσα στο 2020, μπράβο σου.

Τέλος, η πιο δημοφιλής, διαλειμματική διατροφή στην οποία η μερική νηστεία κυριαρχεί. Η διαλειμματική διατροφή γίνεται είτε σε μέρες, είτε σε ώρες πλήρους νηστείας καθημερινά.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ