5 τρόποι για να απαλλαγείς από τις τοξίνες του Πάσχα

7 SHARES

Τοξίνες και Πάσχα.

Έρχεται το food coma! Το σημερινό βράδυ και την αυριανή ημέρα, θα απολαύσεις πολλές λιπαρές και θερμιδογόνες τροφές μαζί. Αν ανησυχείς τόσο για τη σιλουέτα όσο και για την υγεία σου, η ειδικός Κλειώ Δημητριάδου μοιράζεται τον τρόπο για να απαλλαγούμε από τις τοξίνες μετά το πασχαλινό τραπέζι. 

Εύκολες συμβουλές για να απαλλαχθείς από τις τοξίνες του Πάσχα

• Ξεκίνησε με το να καθαρίσεις το σπίτι από όλες τις τροφές που σε επηρεάζουν και σε κάνουν να χαλάς τη δίαιτα σου. Τα τσουρέκια και τα κουλούρια είναι οι πιο συχνοί ύποπτοι και καλό θα ήταν να τα μοιράσεις σε φίλους και γνωστούς.

• Αύξησε σημαντικά την κατανάλωση υγρών, ώστε να βοηθήσεις το σώμα να αποβάλλει τις τοξίνες. Εκτός από νερό θα σε βοηθήσει το πράσινο τσάι, η λουίζα, το γαϊδουράγκαθο (καθαρίζει το συκώτι) το τσάι μάτσα κλπ.

• Θα μπορούσες να κάνεις μία ή δύο ημέρες «αποτοξίνωσης», καταναλώνοντας φρούτα, λαχανικά και άπαχα γαλακτοκομικά. Αυτό θα σε βοηθήσει τόσο στο να αισθανθείς περισσότερο ελαφριά όσο και να κάνεις και μια ψυχολογική επανεκκίνηση, για μια πιο ισορροπημένη διατροφή μετά τις υπερβολές του Πάσχα.

• Προσπάθησε να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα, με σκοπό ο οργανισμός να αντισταθμίσει και με αυτόν τον τρόπο της επιπλέον θερμίδες που έχεις καταναλώσει.

• Κάνε μια προσπάθεια να μην κατανάλωσεις, τουλάχιστον την πρώτη εβδομάδα, καθόλου αλκοόλ και καθόλου ζάχαρη.

• Ξεκίνησε την ημέρα σου με ένα smoothie από φρούτα, λαχανικά και γάλα αμυγδάλου.

• Το βράδυ μπορείς να επιλέξεις ένα γιαούρτι με λίγη βρώμη ή μία σαλάτα ή μία κρύα σούπα λαχανικών.

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

Τι ισχύει με την κατανάλωση κρέατος; Δες στην παρακάτω gallery.

7 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ