Όλα τα φαγητά-παγίδες που θεωρούσαμε υγιεινά μέχρι σήμερα

Δυστυχώς αρκετά από τα αγαπημένα μας σνακ δεν είναι τόσο αθώα όσο νομίζαμε.

Η υγιεινή διατροφή έχει αρχίσει να μας απασχολεί ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Όλες μας προσπαθούμε να υιοθετήσουμε πιο σωστές διατροφικές συνήθειες, να χάσουμε μερικά περιττά κιλάκια και να αποκτήσουμε βέλτιστα επίπεδα ευεξίας.

Όχι δεν είμαστε επαγγελματίες διατροφολόγοι και γι' αυτό ακριβώς δεν είναι πάντοτε εύκολο να έχουμε μια καλή αίσθηση του τι είναι πραγματικά υγιές για τον οργανισμό. Δεν είναι λίγες οι φορές που αρκετά από τα αγαπημένα μας τρόφιμα και σνακ αποδεικνύεται εν τέλη πως είναι ανθυγιεινά και παχυντικά.

 

Δεν είναι όλα όπως φαίνονται...

Ας δούμε όμως τώρα όλα όσα επιλέγαμε ξανά και ξανά (και ξανά) μέχρι σήμερα χωρίς φυσικά να γνωρίζουμε πόσο επιβλαβή είναι για την υγεία μας.

1) 100% φυσικοί χυμοί

Οι συμπιεσμένοι φυσικοί χυμοί είναι πολύ πλούσιοι σε φυσικά σάκχαρα, επομένως και θερμίδες. Η περιεκτικότητά τους σε ζάχαρη τους κάνει αυτομάτως μια λιγότερο υγιεινή επιλογή.

2) Popcorn που ψήνουμε στο φούρνο μικροκυμάτων

Τα popcorn είναι ένα αγαπημένο σνακ μικρών και μεγάλων. Χαμηλά σε θερμίδες και εύκολα στην παρασκευή τους, αποτελούσαν την no1 επιλογή μας τα βράδια που βλέπαμε ταινίες στο σπίτι. Δυστυχώς όμως τα σακουλάκια popcorn που ψήνουμε στο φούρνο μικροκυμάτων περιέχουν PFC, μια τοξική, καρκινογόνα ουσία.

3) Αναψυκτικά με γλυκαντικές ουσίες

Αρκετές από εμάς επιλέγουν ροφήματα με γλυκαντικά θέλοντας να αποφύγουν τη ζάχαρη και τις θερμίδες. Έρευνες ωστόσο αποδεικνύουν ότι τα τεχνητά γλυκαντικά μπορεί να συσχετίζονται με την αύξηση του σωματικού βάρους και την παχυσαρκία τόσο στα παιδιά όσο και στους ενήλικες.

4) Πρωτεΐνη σόγιας

Oι ειδικοί επισημαίνουν πως τα προϊόντα που περιέχουν σόγια είναι αρκετά αμφιλεγόμενα.

5) Μπάρες δημητριακών

Μπορεί να νομίζουμε πως είναι μια πολύ καλή και υγιεινή επιλογή ωστόσο δενέχουν όλες οι μπάρες την ίδια διατροφική αξία. Οι περισσότερες μπάρες που διατίθενται στην αγορά περιέχουν σοκολάτα, μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και φυσικά είναι και αρκετά πλούσιες σε λιπαρά.

Πηγή φωτογραφιών: unsplash.com

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ