Ροδάκινα: Ένα από τα καλύτερα καλοκαιρινά φρούτα-Όλα τα οφέλη

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να τα προσθέσεις στην διατροφή σου.

Τα ροδάκινα είναι ένα από τα πιο δημοφιλή και αγαπημένα καλοκαιρινά φρούτα. Λέγεται πως ανακαλύφθηκαν στην Κίνα πριν από περίπου 8000 χρόνια. Μπορούν να καταναλωθούν μόνα τους ή να προστεθούν σε διάφορα αλμυρά ή γλυκά πιάτα για να προσθέσουν ακαταμάχητη γεύση. Χαμηλά σε θερμίδες αποτελούν ιδανικό σνακ για όσες προσέχουν τη διατροφή τους αλλά και για όσες αναζητούν απλά ένα νόστιμο φρούτο.

Κάνε κλικ εδώ αν θες να ανακαλύψεις 8 μωβ φρούτα και λαχανικά για να είσαι πάντα υγιής

Γιατί να τα βάλεις στην διατροφή σου

1) Περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά

Ένα μέτριο ροδάκινο περιέχει μόλις 58 θερμίδες, 1 γραμμάριο πρωτεΐνης και 14 γραμμάρια υδατανθράκων. Περιέχουν επίσης ποσότητες μαγνησίου, φωσφόρου, σιδήρου και ορισμένων βιταμινών Β. Επιπλέον, είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην προστασία από τη γήρανση και διάφορες ασθένειες. 

2) Βοηθούν στη λειτουργία της πέψης

Πλούσια σε φυτικές ίνες, βοηθούν σημαντικά τη λειτουργία του εντέρου και καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα. Την ίδια ώρα συμβάλλουν στη μείωση των φλεγμονών και των πεπτικών διαταραχών όπως η νόσος του Crohn ή το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου.

3) Ενισχύουν την λειτουργία της καρδιάς

Η τακτική κατανάλωση φρούτων συμπεριλαμβανομένων των ροδάκινων μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την υγεία της καρδιάς. Τα ροδάκινα δρουν ενάντια σε διάφορες καρδιακές παθήσεις, όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση και τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης.

4) Προστατεύουν το δέρμα

Έρευνες που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια απέδειξαν ότι το αγαπημένο μας φρούτο βελτιώνει σημαντικά την υφή της επιδερμίδας και δρα ενάντια στις βλάβες της υπεριώδης ακτινοβολίας.

5) Mειώνουν τις πιθανότητες ανάπτυξης καρκίνου

Τα ροδάκινα είναι γεμάτα πολυφαινόλες, μια κατηγορία αντιοξειδωτικών που μειώνουν την ανάπτυξη και περιορίζουν την εξάπλωση των καρκινικών κυττάρων.

 

Πηγή φωτογραφιών: pexels.com

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ