Όλοι οι εύκολοι τρόποι για να καταναλώνεις καθημερινά λιγότερο κρέας

Όλοι οι εύκολοι τρόποι για να καταναλώνεις καθημερινά λιγότερο κρέας

Οι διατροφικές επιλογές που έχεις είναι πολλές και εξίσου νόστιμες.

Τα τελευταία χρόνια πολλοί άνθρωποι στοχεύουν σε μείωση της κατανάλωσης των κρεάτων που περιέχονται στη διατροφή τους. Είτε λοιπόν μειώνουν σημαντικά την πρωτεΐνη που προέρχεται από τα ζώα είτε απλά προσπαθούν να βάλουν περισσότερα φυτικά παράγωγα στο πιάτο τους. Ανεξάρτητα από το πόσο θέλεις να μειώσεις την κατανάλωση ζωικών τροφών, μπορεί απλά να φοβάσαι την αλλαγή ή να μην ξέρεις πώς να ξεκινήσεις την προσπάθεια.

Αρχικά υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αξίζει να προσπαθήσεις να περιορίσεις το κρέας. Έρευνες έχουν δείξει ότι υπάρχουν σημαντικά οφέλη για την υγεία από τη μείωση της κατανάλωσης κρέατος (ακόμη και χωρίς να ακολουθείς μια αποκλειστικά χορτοφαγική διατροφή).

Οι "ευέλικτες" ή ημι-χορτοφαγικές δίαιτες μπορούν να αποφέρουν μεταβολικά οφέλη, συμπεριλαμβανομένου του μειωμένου κινδύνου διαβήτη και υψηλής αρτηριακής πίεσης. Αυτά τα είδη δίαιτας μπορούν επίσης να ενισχύσουν το πεπτικό σου σύστημα καθώς τα καλά βακτήρια στο έντερο τρέφονται από αυτές τις τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες.

Επιπλέον, η εκτεταμένη μείωση κατανάλωση κρέατος συνδέεται άμεσα με χαμηλότερα ποσοστά εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, συμβάλλοντας στον περιορισμό των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής. Το μυστικό είναι να κάνεις μικρά βήματα και έξυπνες διατροφικές επιλογές. Εμείς βρήκαμε και συγκεντρώσαμε τις πιο έξυπνες συμβουλές των ειδικών για να βελτιώσεις άμεσα το διατροφολόγιό σου.

Δες επίσης: Τα top 5 φρούτα που πρέπει να τρως για απώλεια βάρους

Πηγή φωτογραφιών: pexels.com

Στη gallery που ακολουθεί θα βρεις μερικούς εύκολους και αποτελεσματικούς τρόπους για να μειώσεις άμεσα την κατανάλωση κρέατος.



DPG Network