Detox plan του ειδικού για να επανέλθεις στα κιλά σου μετά το Πάσχα

Τσακιρίδου Χριστίνα
Detox plan του ειδικού για να επανέλθεις στα κιλά σου μετά το Πάσχα

Μικρές αλλαγές στο διατροφολόγιό σου αρκούν για να αποτοξινωθείς και να δεις ευχάριστη αλλαγή στη ζυγαριά.

Το Πάσχα είναι μια περίοδος ξεκούρασης και απολαύσεων για αρκετές από εμάς. Οι οικογενειακές συγκεντρώσεις, τα καλέσματα και το καθιερωμένο πασχαλινό τραπέζι μας εκθέτουν σε πολλούς διατροφικούς πειρασμούς. Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι αν έφαγες λίγο παραπάνω αυτές τις ημέρες αφού μπορείς εύκολα να επανέλθεις στο φυσιολογικό σου βάρος κάνοντας ένα μικρό detox.

Το μυστικό για να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να αποβάλλει το αλκοόλ και το περιττό λίπος είναι να του παρέχουμε μια σειρά από υγιεινές τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, πάντα σε συνδυασμό με πολύ νερό. Τα κυρίως γεύματά σου πρέπει να αποτελούνται από μια πηγή άπαχη πρωτεΐνης (κοτόπουλο, αυγά, τόνος κ.ά) και φρέσκα λαχανικά της αρεσκείας σου.

Η επαρκής ενυδάτωση είναι βασική προϋπόθεση για να χάσεις βάρος γι' αυτό φρόντισε να πίνεις 2,5-3 λίτρα νερού καθημερινά. Εάν θες να το κάνεις ακόμη πιο γευστικό, πρόσθεσε στο νερό σου κομμένα φρούτα, φέτες λεμόνι ή λίγα φύλλα μέντας.

Το απόλυτο detox plan μετά το Πάσχα

«Αν νιώθεις τις επιπτώσεις από τα κουλουράκια, τα σοκολατένια αυγά, τη μαγειρίτσα και το αρνί, τότε μια αποτοξίνωση θα επαναφέρει το σώμα σου στα αρχικά του κιλά. Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και θα έχεις ξεφουσκώσει σε δυο μέρες», αναφέρει στο Queen.gr ο διατροφολόγος Αντώνης Γαλάτης.

-Φάε άφθονα χόρτα

Βοήθησε το σώμα σου να καθαρίσει, καταναλώνοντας άφθονα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Πρόσθεσε στα γεύματα σου σπανάκι, μπρόκολο και χόρτα, και θα διαπιστώσεις ότι θα τρώς λιγότερη ποσότητα και θα νιώθεις πλήρης. Επίσης, το σώμα σου θα αποτοξινωθεί από τη κραιπάλη των γιορτών και θα νιώσεις ευεξία.

-Πιες πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητές του. Ένα φλιτζάνι πράσινο ή τσάι μέντας θα βοηθήσει το φούσκωμα, που μπορεί να νιώθεις μετά το Πάσχα.

-Πήγαινε ξανά στο γυμναστήριο

Μπορεί να έκανες ένα μικρό διάλλειμα από τη γυμναστική, όμως καλό θα ήταν να ξεκινήσεις και πάλι την άσκηση, για να κάψεις τα σοκολατένια αυγά. Δεν χρειάζεται να πιέσεις σε υπερβολικό βαθμό τον εαυτό σου, σίγα σιγά το σώμα θα επανέλθει.


-Μείωσε τη ζάχαρη

Αν το παράκανες με τα πασχαλινά γλυκά, ήρθε η στιγμή να κόψεις για λίγο καιρό τη ζάχαρη. Αν μείνεις χωρίς γλυκά και ζάχαρη για λίγες μέρες το σώμα σου θα ανακάμψει και το βάρος σου θα επανέλθει στα φυσιολογικά του κιλά.

-Πιες άφθονο νερό

Ο καλύτερος τρόπος για να αποτοξινωθείς είναι να πίνετε νερό. Κράτησε ένα μπουκάλι στο γραφείο σου και απολαύσέ το όλη την ημέρα. Το δέρμα σου θα βελτιωθεί και τα επίπεδα ενέργειάς σου θα αυξηθούν.

-Μείωσε τα επεξεργασμένα τρόφιμα

Μετά το Πάσχα προσπάθησε να αποφύγεις τις επεξεργασμένες τροφές που είναι γεμάτες λίπος και ζάχαρη. Κατανάλωσε φρέσκα φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας και ψάρι.

«Με την εφαρμογή αυτών των μικρών αλλαγών στην καθημερινότητά σου, θα χάσεις τα περιττά κιλά και θα νιώσεις και πάλι ευεξία και ενέργεια», συμπληρώνει ο ειδικός.

Διήμερο detox plan του ειδικού

1η ημέρα

Πρωινό: γιαούρτι 2% Με 80 γραμμάρια δημητριακά ολικής αλέσεως και ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής

Μεσημεριανό: μία μερίδα φακές με 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως

Απογευματινό: 2 ακτινίδια

Βραδινό: 1 τόνοσαλατα (τόνος νερού με μαρούλι, αγγούρι, ρόκα, σπανάκι)

2η ημέρα

Πρωινό: ένα τοστ ολικής αλέσεως με γαλοπούλα βραστή μία φέτα μία φέτα τυρί+ 1 αυγό βραστό

Δεκατιανό: 1 πράσινο μήλο

Μεσημεριανό: 250 γραμμάρια κοτόπουλο ψητό ή βραστό 150 γραμμάρια καστανό ρύζι και τέσσερα κολοκυθάκια

Aπογευματινό: δύο ακτινίδια

Βραδινό: ένα γιαούρτι 2% με ένα πράσινο μήλο και κανέλα

Σημείωση: Σε όλα τα κυρίως γεύματα μπορείς να προσθέσεις μέχρι 2 κουταλιές του γλυκού ελαιόλαδο.

salata.jpg

Ευχαριστούμε πολύ τον Αντώνη Γαλάτη, Αθλητικό Διατροφολόγο, ιδιοκτήτη του Διατροφολογικού κέντρου "Fitness Week"

https://www.instagram.com/mr.fitnessweek/

Πηγή κεντρικής: pexels.com

DPG Network