Το μενού του καλοκαιριού: Εύκολα και νόστιμα tips για να υιοθετήσεις μία πιο ισορροπημένη διατροφή

Το μενού του καλοκαιριού: Εύκολα και νόστιμα tips για να υιοθετήσεις μία πιο ισορροπημένη διατροφή

Όποιος και αν είναι ο wellness στόχος μας για το φετινό καλοκαίρι, για να τον πετύχουμε, δεν χρειάζεται να καταφύγουμε σε ακραίες δίαιτες.

Όπως κάθε χρόνο στις αρχές του καλοκαιριού, έτσι και φέτος, οι περισσότερες από εμάς φροντίζουμε λίγο περισσότερο τη διατροφή μας. Από τη μία πλευρά βρίσκεται η ανάγκη μας να απολαμβάνουμε πιο ελαφριά και υγιεινά γεύματα και από την άλλη, η επιθυμία μας να εστιάσουμε την προσοχή μας στη σιλουέτα μας.

Όποιος και αν είναι ο wellness στόχος μας για το φετινό καλοκαίρι, για να τον πετύχουμε, δεν χρειάζεται να καταφύγουμε σε ακραίες δίαιτες ή να στερήσουμε από τον οργανισμό και τον ουρανίσκο μας τα θρεπτικά συστατικά και τις γεύσεις που χρειάζονται. Αυτό που μπορούμε και αξίζει να κάνουμε όμως, είναι να διαμορφώσουμε ένα μενού που θα βασίζεται στις επιταγές της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής.

Ιδού, λοιπόν, μερικά εύκολα και νόστιμα tips για να υιοθετήσεις μία πιο ισορροπημένη διατροφή κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, καθώς και το summermenu που θα προσθέσει «νότες» ευεξίας, αλλά και γεύση στην καθημερινότητά σου.

Όσο πιο λίγα και αγνά συστατικά, τόσο το καλύτερο για το πρωινό σου

Το καλοκαίρι ο οργανισμός σου αφυδατώνεται πιο εύκολα, οπότε δοκίμασε να ξεκινάς την ημέρα σου με αρκετό νερό, ώστε να ενυδατώνεσαι και παράλληλα, να αποβάλλεις τις τοξίνες. Μετά το νερό, σειρά έχει το πρωινό, που καλό είναι να μην αποφεύγεις. Διότι θα σου δίνει ενέργεια και θα σε κρατά χορτάτη μέχρι το επόμενο γεύμα, οπότε θα σε βοηθά να μένεις και μακριά από το άσκοπο τσιμπολόγημα. Να θυμάσαι απλώς ότι όσο πιο λίγα, πιο αγνά και λιγότερα επεξεργασμένα συστατικά περιλαμβάνει το γεύμα σου, τόσο το καλύτερο. Προτίμησε, λοιπόν, φρούτα, αλλά και τραγανές φρυγανιές, όπως οι Wasa, που παρασκευάζονται με λίγα και απλά συστατικά, όπως αλάτι, νερό, μαγιά και αλεύρι σίκαλης.

Η πρότασή μας για το πρωινό: Για το πρωινό σου, προτίμησε ένα γεύμα που προσφέρει στον οργανισμό σου βιταμίνες, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, χωρίς να τον επιβαρύνει με περιττά συστατικά. Για παράδειγμα, μπορείς να βάλεις σε μία φρυγανιά Wasa Ολικής Άλεσης, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, λίγο γιαούρτι που περιέχει πρωτεΐνη, λίγο μέλι και να προσθέσεις φέτες από berries που περιέχουν αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C και φυτικές ίνες ή και μπανάνα που περιέχει βιταμίνες και κάλιο.

NT_To-menoy-toy-kalokairioy_Wasa_Queen.gr_comments_OK_FINAL_photo-comm_OK_html_1d00b97d5d0c57c5.jpg

Μην προσπερνάς το δεκατιανό σου, αλλά μην στρέφεσαι σε πρόχειρες λύσεις

Πολλές γυναίκες πιστεύουν -λανθασμένα- πως για να έχουν το αποτέλεσμα που θέλουν στη σιλουέτα τους, χρειάζεται να περιορίσουν τα γεύματά τους. Κάτι τέτοιο όμως, όχι μόνο στερεί από τον οργανισμό τους συστατικά που έχει ανάγκη, αλλά μπορεί να επηρεάσει αρνητικά και τον μεταβολισμό τους, συμβάλλοντας στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.

Όταν, λοιπόν, κάπου ανάμεσα στο πρωινό και το μεσημεριανό σου, αρχίζεις να νιώθεις μία έντονη λιγούρα, μην μένεις νηστική και μην καταφεύγεις στον αυτόματο πωλητή της εταιρείας, για να ξεγελάς την πείνα σου με μία πρόχειρη, έτοιμη, αρκετά επεξεργασμένη και όχι και τόσο υγιεινή λύση. Τι να κάνεις; Φρόντισε να έχεις πάντα κοντά σου ή μαζί σου προϊόντα που θα σε χορταίνουν με πιο υγιεινό τρόπο και με τα οποία θα μπορείς να δημιουργείς εύκολα, νόστιμα σνακ. Το «κλειδί» εδώ είναι οι φυτικές ίνες, που αυξάνουν ταυτόχρονα το αίσθημα του κορεσμού!

Η πρότασή μας για το δεκατιανό: Ένα φρούτο, όπως η μπανάνα, είναι μία καλή επιλογή για το δεκατιανό σου. Επειδή όμως, μπορεί να μην σε κρατήσει χορτάτη μέχρι το μεσημεριανό, μπορείς επίσης να δημιουργήσεις ένα πιο ανάλαφρο σνακ. Τι θα έλεγες για μία φρυγανιά

Wasa Fibre, που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και περιέχει αλεύρι ολικής αλέσεως, πίτουρο σιταριού, σπόρους σουσαμιού και βρώμη, με λίγο τυρί και φέτες από αγγούρι;

NT_To-menoy-toy-kalokairioy_Wasa_Queen.gr_comments_OK_FINAL_photo-comm_OK_html_ec8f0a43648ca7cf.jpg

Συνδύασε τις πρωτεΐνες με τις φυτικές ίνες και τους υδατάνθρακες στο μεσημεριανό

Το να ακολουθείς μία ισορροπημένη διατροφή, σημαίνει πως δεν θα στερείς από τον οργανισμό σου τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του. Για αυτό και για το μεσημεριανό σου γεύμα, είναι καλό να ακολουθείς μία πιο ολιστική προσέγγιση, συνδυάζοντας τις πρωτεΐνες με τις φυτικές ίνες και λίγους υδατάνθρακες. Και επειδή, έτσι κι αλλιώς, το καλοκαίρι νιώθεις την ανάγκη να μην τρως πολύ βαριά, μία σαλάτα είναι μία εξαιρετική επιλογή, αλλά για να αναδειχθεί στο ιδανικό γεύμα, είναι καλό να καλύπτει στο έπακρο τις διατροφικές σου ανάγκες.

Η πρότασή μας για το μεσημεριανό: Συνδύασε τα φύλλα της σαλάτας σου με κομμάτια από ψητό κοτόπουλο και για επιπλέον φυτικές ίνες και το απαραίτητο τραγανό στοιχείο, που μπορεί να απογειώσει το γευστικό αποτέλεσμα, μπορείς να έχεις δίπλα σου δύο φρυγανιές Wasa Delikatess. H τραγανή, ακατέργαστη υφή τους ταιριάζει με οποιαδήποτε γαρνιτούρα, αλλά είναι ιδανικές για να τις απολαύσεις και σκέτες. Εναλλακτικά, μπορείς να φέρεις τη… σαλάτα στη φρυγανιά σου. Τι θα έλεγες να έβαζες πάνω στις Wasa σου μία σαλάτα από ρεβίθια;

NT_To-menoy-toy-kalokairioy_Wasa_Queen.gr_comments_OK_FINAL_photo-comm_OK_html_6c1f14dd3328f364.jpg

Μην ξεχνάς το βραδινό σου, αλλά μην το αφήνεις για πολύ αργά

Ένα μικρό και ανάλαφρο βραδινό γεύμα, δεν λείπει, φυσικά, από το ισορροπημένο καλοκαιρινό μενού. Ειδικότερα αν την περίοδο που διανύουμε γυμνάζεσαι και γενικά, αν το καθημερινό σου πρόγραμμα είναι έντονο, είναι σημαντικό να μην προσπερνάς το βραδινό σου. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τους διατροφολόγους, καλό είναι να μην τρως πολύ αργά το βράδυ και δη, λίγο πριν κοιμηθείς. Διότι ο προγραμματισμός των γευμάτων είναι καλό να ακολουθεί τον κιρκάδιο ρυθμό, ώστε οι μεταβολικές διεργασίες να εκτελούνται ομαλά και να αξιοποιούνται σωστά οι θερμίδες που λαμβάνεις από τις τροφές.

Η πρότασή μας για το βραδινό: Μία σαλάτα με ψητά λαχανικά και ξηρούς καρπούς ή ένα γιαούρτι με φρούτα αποτελούν καλές λύσεις για το βραδινό σου. Αν έχεις ανάγκη όμως, από επιπλέον νοστιμιά και ποικιλία, μπορείς να «εξοπλίσεις» το ψυγείο σου με λαχανικά και υγιεινά τρόφιμα, τα οποία θα μπορείς να συνδυάζεις με φρυγανιές σίκαλης, δημιουργώντας διαφορετικά, ανάλαφρα και θρεπτικά σνακ κάθε βράδυ. Για παράδειγμα, μπορείς να βάλεις στο βραδινό σου μενού τις φρυγανιές Wasa με τόνο, λίγο τυρί κρέμα και μυρωδικά, με μανιτάρια portobello και λαχανικά, με κρέμα παντζαριού ή με κοτόπουλο και αβοκάντο. Φαντασία να έχεις!

NT_To-menoy-toy-kalokairioy_Wasa_Queen.gr_comments_OK_FINAL_photo-comm_OK_html_5120dddc3e43e5df.jpg

Να θυμάσαι ότι όποιος και αν είναι ο wellness σου στόχος για το φετινό καλοκαίρι, το σίγουρο είναι πως η υγιεινή και η ισορροπημένη διατροφή, είναι τρόπος ζωής, μία foodie «φιλοσοφία» που μπορεί να δώσει μία «νότα» ευεξίας στην καθημερινότητά σου. Και όπως μπόρεσες να διαπιστώσεις, λίγα και αγνά συστατικά αρκούν για να δημιουργείς εύκολα νόστιμα σνακ και γεύματα, που δεν θα σε επιβαρύνουν, αλλά θα σε χορταίνουν και θα σε ωφελούν. Πες «όχι», λοιπόν, στις δίαιτες και «ναι» στην ισορροπία στη διατροφή σου.

DPG Network