Στον μπουφέ του ξενοδοχείου, στο beach μπαρ ή στο ταβερνάκι: Τι τρώμε στις διακοπές τελικά;

Πατούλια Κατερίνα
Στον μπουφέ του ξενοδοχείου, στο beach μπαρ ή στο ταβερνάκι: Τι τρώμε στις διακοπές τελικά;

Ακόμα κι αν σου φαίνεται απίστευτο, η ειδικός σου δείχνει τον τρόπο για να επιστρέψεις από τις διακοπές 1-2 κιλά πιο ελαφριά.

Ναι! Το καλοκαίρι είναι μία εποχή που πραγματικά ενδείκνυται για σωστή διατροφή! Με τόσα πολλά διαφορετικά φρούτα και λαχανικά παράλληλα με τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο για βόλτες και κολύμπι, πραγματικά μπορείς να υιοθετήσεις ωραίες διατροφικές συνήθειες και να καταφέρεις να χάσεις και 1-2 κιλάκια στις διακοπές! Αν, λοιπόν είσαι σε αυτό το mood, θα σου προτείνω τι να επιλέξεις ανα περίσταση:

Μπουφές πρωινού σε ξενοδοχείο:

Ομελέτα ή βραστά αυγά . Ζήτησε να σου φτιάξουν μία ομελέτα με μανιτάρια, πιπεριές, ντοματα και συνδυασε την με ελιές και 1 φέτα ψωμί

Φρέσκα φρούτα

Γιαούρτι με δημητριακά

Ψωμί ή φρυγανιές με ταχίνι και μέλι

Ταβέρνα

Χωριάτικη σαλάτα

Βραστά χόρτα εποχής

Μελιτζανοσαλάτα

Ψητά μανιτάρια

Ψητό ψάρι

Ψητό φιλέτο κοτόπουλο

Ψητό ψαρονέφρι

Μύδια αχνιστά

Καλαμάρι σχάρας

Χταπόδι

Πιτσαρία

Η παραγγελία μία μακαρονάδας θα αποδώσει πολλές θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά αν τα μακαρόνια ‘κολυμπούν’ στην κρέμα γάλακτος ή σε μία λιπαρή σάλτσα τυριών. Καλύτερη επιλογή είναι η κόκκινη σάλτσα ντομάτας καθώς και ο συνδυασμός ζυμαρικών και θαλασσινών, όπου συνήθως η συνταγή δεν περιέχει βούτυρο.

Στην πιτσαρία, χρειάζεται προσοχή στην παραγγελία και με τις κατάλληλες επιλογές μπορούμε να μειώσουμε την πρόσληψη θερμίδων. Ζητήστε πίτσα με λεπτή ζύμη, ενισχύστε την με λαχανικά όπως μανιτάρια, πιπεριές, ντομάτα κλπ και ελαττώστε όσο γίνεται τα αλλαντικά και τα λουκάνικα.

Healthy snacks για την παραλία που θα έχεις στην τσάντα σου

Ωμά αμύγδαλα

Φρέσκα φρούτα

Αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη

Χουρμάδες

Κριτσίνια χαρουπιού

Μπάρες χωρίς ζάχαρη

Beach Bar

Smoothie φρούτων με πρωτεΐνη

Γιαούρτι με φρούτα

Σαλάτα με τόνο

Τορτίγια με τυρί ή σολωμό και λαχανικά

Φρουτοσαλάτα

Σαλάτα Caesar’s : ζήτησε την χωρίς τυρι και κρουτόν . Αν μπορείς ζήτησε λαδολέμονο αντί για την σως και απέφυγε το επιπλέον αλάτι

Τορτίγια με κοτόπουλο και λαχανικά ή τορτίγια με σολωμό και λαχανικά

Κοτοσουβλακι με αλάδωτη ψητή πίτα χωρίς πατάτες , με συνοδεία λαχανικών

Χωριάτικη Σαλάτα με παξιμάδι

Ομελέτα με τυρι και λαχανικά

Για να δροσιστείς μπορείς να πιεις:

Νερό φυσικό, μεταλλικό, ανθρακούχο

Κρύο τσάι χωρίς ζάχαρη

Φυσικό χυμό

Αναψυκτικό με στέβια ή sugar-free / zerosugar

Μπίρα χωρίς αλκοόλ

Κρασί χωρίς αλκοόλ

Ευχαριστούμε την Αναστασία Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

www.kokkalidiet.gr

DPG Network