Πως να χάσετε βάρος γρήγορα και υγιεινά

Πως να χάσετε βάρος γρήγορα και υγιεινά

Απλά ακολουθείστε τις συμβουλές

Αυτό το άγχος της απώλειας βάρους το έχουμε αρκετές. Μάλιστα μερικές φορές η επιθυμία μπορεί να γίνει εμμονή και τότε ακολουθούμε κάθε νέα δίαιτα που πέφτει στα χέρια μας και χάνουμε κάθε μέτρο. Τα πράγματα τελικά είναι πιο εύκολα από ότι φανταζόμαστε. Υπάρχει τρόπος να χάσουμε κιλά γρήγορα και υγιεινά αρκεί να ακολουθούμε κάποιους κανόνες.

1 . Βεβαιωθείτε ότι έχετε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα. Η πρωτεΐνη σας βοηθά να αισθάνεστε ότι έχετε χορτάσει για μεγάλο χρονικό διάστημα και επίσης βοηθά στην εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα.

2. Αυξήστε την πρόσληψη των λαχανικών. Εστιάστε σε σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι, το λάχανο και το μπρόκολο. Αυτά είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά και θα σας βοηθήσουν επίσης να νιώσετε χορτάτες.

3 . Μειώστε τα...πιάτα σας. Μπορεί να ακούγεται τρελό, αλλά τα τελευταία χρόνια καταναλώνουμε περισσότερα γεύματα και αντίστοιχα οι μερίδες παρουσιάζουν...αύξηση.

4 . Μείνετε μακριά από φρούτα που έχουν ψηλή ποσότητα σακχάρου, όπως τα σταφύλια, οι σταφίδες και οι μπανάνες. Επιλέξτε φρούτα όπως τα μούρα, τα δαμάσκηνα και τα κεράσια.

5. Κάντε 8 λεπτά άσκηση 3 φορές την εβδομάδα.

6. Για το κύριο γεύμα σας, βεβαιωθείτε ότι το μισό πιάτο αποτελείται από λαχανικά, το ένα τέταρτο από πρωτεΐνη- ένα κομμάτι άπαχου κρέατος ή ψαριού που θα το μέγεθός του θα είναι όσο η παλάμη σας- και όχι περισσότερο από ένα τέταρτο υδατάνθρακες.

7. Πίνετε πράσινο τσάι. Έχει αποδειχθεί ότι είναι το καλύτερο για να κάψετε το λίπος του σώματος, ιδιαίτερα γύρω από τη μέση.

8 . Ψωμί. Φάτε ψωμί σικάλεως αντί για ψωμί ολικής αλέσεως και μερικές φορές την εβδομάδα.

9. Πρωτεΐνη για πρωινό

10 . Βεβαιωθείτε ότι πίνετε 1 λίτρο νερού ανά 20 κιλά του σωματικού σας βάρους.

11 . Μειώστε την πρόσληψη αλατιού. Η κοιλιά σας θα γίνει πιο επίπεδη και θα δείτε ένα θετικό αποτέλεσμα στη ζυγαριά.

12. Κόψτε το αλκοόλ. Περιέχει πολλές κρυμμένες θερμίδες - ένα ποτήρι κρασί έχει τουλάχιστον 100.

13 . Συμπεριλάβετε ανανά , γκρέιπφρουτ και σέλινο στη διατροφή σας.

14. Να κοιμάστε περίπου 8-9 ώρες κάθε νύχτα. Η στέρηση του ύπνου μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα των ορμονών που αυξάνουν την όρεξη.

Και τέλος η μείωση της πρόσληψης θερμίδων είναι το "κλειδί". Προσοχή όμως γιατί δεν πρέπει να πέφτει κάτω από 1.200 θερμίδες την ημέρα, γιατί το σώμα σας θα αρχίσει να διαμαρτύρεται ότι πεινά και θα επιβραδύνει το μεταβολισμό σας .

Διαβάστε επίσης:

Mην ακούς τη μαμά σου! Ο καφές κάνει καλό στην υγεία σου

Χάστε την κοιλιά σας με smoothie μπανάνας και φυστικοβούτυρου

DPG Network