Η πιο απλή και ανώδυνη άσκηση για να αποκτήσεις βραζιλιάνικους γλουτούς

Οι τέλειοι γλουτοί «χτίζονται»  μόνο σε 3 λεπτά την ημέρα.

Πέρασαν και οι διακοπές του Πάσχα και πρέπει να συνειδητοποιήσεις πως το καλοκαίρι δεν μας κλείνει συνωμοτικά μόνο το ένα μάτι άλλα μας χαιρετά και μας περιμένει στη στροφή. Οι επόμενες εξορμήσεις σου θα έχουν μία αρκετά καλοκαιρινή εσάνς και στη βαλίτσα σου θα υπάρχουν κάπου μερικά μαγιό. Και τι θέλουμε να συνοδεύει το νέο μας μπικίνι; Ένα καλλίγραμμο κορμί και γλουτοί άνευ κυτταρίτιδας. Και κάπου εδώ χτυπώ κουδουνάκι έναρξης γυμναστικής. Βρήκα την πιο ανώδυνη άσκηση για να γυμνάσουμε τους γλουτούς μας και στην εκμυστηρεύομαι. 

Ο βηματισμός του πιγκουίνου:

Ακούγεται αστείο, αλλά πιάνει. Κάνε ημικάθισμα πλιέ με τα χέρια πίσω από το κεφάλι και τους μηρούς σου παράλληλους στο έδαφος. Άρχισε να περπατάς βάζοντας αρχικά το δεξί πόδι μπροστά και στη συνέχεια το άλλο.

Κάνε 3 σετ των 15 βημάτων.

 

Δες και αυτό:

4 βήματα για να διώξεις το λίπος από την κοιλιά και να αποκτήσεις κοιλιακούς

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ