5 ψευδαισθήσεις που έχεις γύρω από τη γυμναστική και το... σώμα σου!

Μήπως, τελικά, παιδεύεσαι άδικα με τους κοιλιακούς;

Μιας και η φάση για τις επόμενες ημέρες είναι... γυμναστική (έλα και εσύ ξεκίνησες εχθές) είπαμε να σου ανοίξουμε λίγο τους ορίζοντές σου γύρω από το κομμάτι του fitness, το τι πρέπει πραγματικά να κάνεις και πολύ πιο πολύ, τι να πιστεύεις. Συγγνώμη αλλά ήρθε η ώρα να καταρρίψεις διάφορους μύθους. 

 

1. Δε θα αποκτήσεις six packs κάνοντας μόνο ροκανίσματα. Μόνο οι κοιλιακοί δεν είναι αρκετοί για επίπεδη κοιλιά.

2. Η προπόνησή σου πρέπει να ξεκινά με cardio προπόνηση. 

3.Ό,τι πόνο αισθανθείς κατά την προπόνηση είναι αναμενόμενος. 

4. Δεν πρέπει να γυμνάζεσαι καθημερινά. Εννοούμε δηλαδή πως μία ήπια προπόνηση δεν είναι απαγορευτική. 

5. Μόνο με την αερόβια άσκηση αδυνατίζεις.

 

Διάβασε και αυτό:

Πες όχι στις δίαιτες express ακολουθώντας αυτά τα tips

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies