Απόκτησε την επίπεδη κοιλιά που θες, με αυτό το πρόγραμμα 30 ημερών

1 SHARE

Είσαι έτοιμη να ιδρώσεις;

Εάν ο fitness στόχος σου για αυτόν το χειμώνα περιλαμβάνει μία πιο επίπεδη κοιλιά και ένα δυνατότερο σώμα, τότε έχουμε βρει για εσένα το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής. Το να ξεφορτωθείς το λίπος της κοιλιάς δεν έχει να κάνει μόνο με το να κάνεις ροκανίσματα, γι’ αυτό το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι.

Όλες οι ασκήσεις που περιλαμβάνει έχουν μέγιστη διάρκεια 30 λεπτών, οπότε μπορείς να το εντάξεις άνετα στην καθημερινότητα σου. Μέσα σε έναν μήνα θα δεις πως η κοιλιά σου έχει γίνει πλέον όπως ακριβώς τη θέλεις.

Μην παραλείψεις όμως κι ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής, γιατί με την γυμναστική μόνο δεν θα καταφέρεις και πολλά πράγματα.

Διάβασε ακόμη: 5 ψευδαισθήσεις που έχεις γύρω από τη γυμναστική και το... σώμα σου!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ