Διώξε το λίπος από την κοιλιά με αυτήν την άσκηση (video)

7 SHARES

Γράμμωσε την κοιλιά σου μέσα σε 60 δευτερόλεπτα. 

Έφαγες αρκετά μετά τις διακοπές του καλοκαιιριού και οι γιορτές πλησιάζουν. Το λίπος στην κοιλιά, για να είμαστε ειλικρινείς, είναι κάτι που δύσκολα αντιμετωπίζεται και φυσικά πρέπει να συνδυάσεις γυμναστική με σωστή διατροφή για να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Φρόντισε να κρατήσεις απόσταση ασφαλείας από φαγητό με πολλές θερμίδες, πίνε πολύ νερό, πράσινο τσάι και δοκίμασε και την παρακάτω άσκηση και θα δεις πολύ γρήγορα αποτελέσματα στο σημείο της κοιλιάς.

Ακολούθησε την παρακάτω άσκηση και κάνε περίπου 3 με 4 σετ των 60 δευτερολέπτων. 

Αυτό το είδες;

 Γύμνασε κοιλιά, οπίσθια και πόδια με μία άσκηση 60 δευτερολέπτων

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ