Γύμνασε κοιλιά, οπίσθια και πόδια με μία άσκηση 60 δευτερολέπτων

2 SHARES

Ελάχιστος χρόνος αλλά θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα σου.

Σου αρέσουν οι ασκήσεις που γυμνάζουν ταυτόχρονα πολλά σημεία του κορμιού σου, καθώς έτσι εξοικονομείς χρόνο και κόπο.  Πολύ καλά τα ροκανίσματα, ακόμη πιο αγαπημένα τα squats αλλά ώρα να κάνεις focus σε μερικές ασκήσεις ακόμα πιο αποτελεσματικές. Η συγκεκριμένη απαιτεί λίγη ισορροπία. Το χουμε;

Δες το παρακάτω βίντεο και ακολούθησέ την μία φορά την ημέρα για 60 δευτερόλεπτα. Τις Κυριακές σε αφήνουμε να ξεκουράζεσαι. 

 
 
Αυτό το διάβασες;
 
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies