Για δες πώς μπορείς να γραμμώσεις την κοιλιά σου χωρίς ροκανίσματα

3 SHARES

Θες γραμμωμένη κοιλιά αλλά χωρίς ροκανίσματα. Μπορείς. 

Όλες μας θέλουμε επίπεδη κοιλιά και γραμμωμένη. Και όλες μας, επίσης, βαριόμαστε τα ροκανίσματα. Οπότε, απλά φυσάμε και ξεφυσάμε μέχρι να βγάλουμε τις επαναλήψεις και έπειτα ολοκληρώσουμε τα σετ. Υπάρχει όμως και ένα ασκησιολόγιο με το οποίο θα μπορέσεις να ξεφύγεις από τα κλασσικά ροκανίσματα. 

Πατά το play στο βίντεο και μας ευχαριστείς σε λίγους μήνες που θα έχεις δει το λίπος στην κοιλιά να έχει εξαφανιστεί. Επίσης, μην ξεχνάς πως τον παν για να αντιμετωπίσεις το κοιλιακό λίπος είναι να προσέχεις τη διατροφή σου και να πίνεις πολύ νερό. 

Θα σε κάνουμε βασίλισσα. Ακολούθησέ μας στο Instagram!
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies