Γεροδεμένοι ώμοι; Γύμνασέ τους σε 12’ με αυτό το βίντεο

2 SHARES

Το πρόγραμμα που ευχόσουν να ήξερες καιρό

Είναι μια αλήθεια πως όταν γυμναζόμαστε είτε σπίτι μας, είτε στο γυμναστήριο δίνουμε ιδιαίτερη βάση στο στήθος τους γλουτούς και την κοιλιά και αφήνουμε απέξω τα υπόλοιπα μέλη του σώματος. Κάτι που δεν είναι και καθόλου σωστό εάν θέλεις τη γνώμη μας. Κανονικά πρέπει να γυμνάζουμε όλες τις μυϊκές ομάδες, και όταν υπάρχει κάποιο σημαντικό «πρόβλημα» τότε να ρίχνεις την προσοχή σου σε συγκεκριμένα σημεία.

Και επειδή μέσα από αυτή την κατηγορία έχουμε γυμνάσει ιδιαίτερα κοιλιακούς και γλουτούς, ήρθε η ώρα να γυμνάσουμε και τα χέρια μας. Η αρχή μπορεί να γίνει σήμερα και να ξεκινήσεις από αυτό το 12’ πρόγραμμα με το οποίο μπορείς να σμιλέψεις και να σφίξεις τους ώμους σου μέχρι να πεις κύμινο.

Άσε λοιπόν ότι κάνεις, και επικεντρώσου στο πρόγραμμα που ακολουθεί.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ