Πες αντίο στη σανίδα, και γύμνασε τους κοιλιακούς σου κάπως έτσι

6 SHARES

Γιατί η σανίδα δεν είναι το παν

Το να κάνεις σανίδα είναι μία από τις πιο διαδεδομένες και γνωστές ασκήσεις για να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου. Εντάξει προφανώς υπάρχουν κα οι κλασσικές ασκήσεις κοιλιακών που βοηθούν στην όλη διαδικασία, όμως η σανίδα είναι ένα από τα πιο απαιτητικά. Δεν είναι εύκολη υπόθεση, και ενδεχομένως να «νευριάζεις» όταν βλέπεις πως έχεις να κάνεις σανίδα.

Και να σου πούμε κάτι, δεν θα σε αδικήσουμε, γιατί και εμάς δεν είναι η αγαπημένη μας άσκηση. Είναι όμως πολύ αποτελεσματική σε αυτό για το οποίο χρησιμεύει και η αλήθεια είναι πως αν τη κάνεις τακτικά στη διάρκεια της προπόνησής σου μπορείς να δεις και αποτελέσματα.

Υπάρχουν όμως και άλλες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις για να γραμμώσεις τους κοιλιακούς σου. Το Popsugar που είναι ένα από τα πιο γνωστά fitness κανάλια στο YouTube, έχουν για εσένα το βίντεο που έψαχνες. Γύμνασε τους κοιλιακούς σου, κάνοντας ένα 25’ πρόγραμμα γυμναστικής και δες τη διαφορά. Το καλύτερο όλων; Δεν χρειάζεται να κάνεις καθόλου σανίδα, παρά μόνο κάποιες ασκήσεις κοιλιακών γνωστές σε γενικές γραμμές, κρατώντας δύο βαράκια, μικρά σε κιλά.

Δες το βίντεο που ακολουθεί και θα καταλάβεις πως είναι οι καλύτερες ασκήσεις που έχεις δει ever.

6 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ