Μάθε αν είναι καλύτερο να γυμνάζεσαι το πρωί ή το βράδυ

3 SHARES

Όλη η αλήθεια.

Όπως πολύ καλά γνωρίζεις η άσκηση είναι απαραίτητη για την υγεία. Η τακτική σωματική δραστηριότητα έχει αποδεδειγμένα πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Αρχικά βοηθά στην καύση σωματικού λίπους, την απόκτηση μυϊκής μάζας και την ενίσχυση των οστών. Επιπλέον συμβάλλει στην ενίσχυση της μνήμης, τη βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Μειώνει επίσης το άγχος, βοηθά τον ύπνο, βελτιώνει την αυτοπεποίθησή σου και χαρίζει μακροζωία.

Σύμφωνα με έρευνες ένας υγιής ενήλικας χρειάζεται τουλάχιστον 150 λεπτά έως 300 λεπτά (5 ώρες) μέτριας αερόβιας δραστηριότητας την εβδομάδα. Υπάρχει άραγε μια συγκεκριμένη ώρα για να ασκηθείς και αν ναι ποιά είναι αυτή; Η καλύτερη στιγμή είναι η ώρα που θα μπορείς να είσαι συνεπής με τις προπονήσεις σου. Για τους περισσότερους ανθρώπους, αυτό σημαίνει νωρίς το πρωί. Η αναβολή για αργότερα μέσα στην ημέρα αλλάζει τις προτεραιότητές σου και είναι πολύ πιθανό στο τέλος να μην προλάβεις να γυμναστείς. Εξαρτάται επίσης από τους κιρκαδικούς ρυθμούς ενός ατόμου που δημιουργούν διακυμάνσεις στους φυσιολογικούς δείκτες όπως ο καρδιακός ρυθμός, η αρτηριακή πίεση και η θερμοκρασία.

Οι άνθρωποι που ασκούνται νωρίς το πρωί είναι πιο πιθανό να τηρήσουν τη ρουτίνα γυμναστικής τους επειδή η δύναμη της θέλησής τους είναι ισχυρότερη. Επιπλέον τις πρώτες πρωινές ώρες έχουν λιγότερους περισπασμούς. Επιπλέον, η πρωινή άσκηση έχει συνδεθεί με μεγαλύτερη παραγωγικότητα, χαμηλότερη αρτηριακή πίεση και καλύτερο ύπνο. Επιταχύνει επίσης το μεταβολισμό και την καύση θερμίδων καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας.

 Δες επίσης: Με αυτή τη γυμναστική καις 30% περισσότερες θερμίδες μέσα σε μία ώρα

Πηγή φωτογραφίας: pexels.com

3 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ