3 ασκήσεις για να «χτίσεις» τους κοιλιακούς που θες αυτό το καλοκαίρι

3 SHARES

Η bikini season πλησιάζει και προετοιμαζόμαστε ήδη.

Λίγες μόλις μέρες απέμειναν για να βγει ο Απρίλιος και να μπούμε κι επίσημα στον τελευταίο μήνα της άνοιξης, τον Μάιο. Ναι ένας μήνας απομένει μόνο για το φετινό καλοκαίρι και είναι τρομερό το πόσο γρήγορα πέρασε ακόμη μια χρονιά. Βέβαια, το γεγονός πως σχεδόν έναν χρόνο βρισκόμαστε σε καραντίνα, σίγουρα ευθύνεται για το ότι δεν έχουμε καταλάβει πότε πέρασε ο καιρός.

Έχουμε σχεδόν συνηθίσει αυτή την κανονικότητα και οτιδήποτε άλλο κάναμε πριν την πανδημία μας φαίνεται πια ξένο. Και αυτό σίγουρα δεν είναι καλό. Μάθαμε να κυκλοφορούμε με μάσκες, να μένουμε μόνοι μας, να μη βλέπουμε κόσμο, να γυμναζόμαστε σπίτι και άλλα τόσα. Και μιας και αναφερθήκαμε στη γυμναστική, καιρός δεν είναι να αρχίσεις (κι εμείς μαζί) να προετοιμάζεσαι για το καλοκαίρι;

Ξέρουμε πως η καραντίνα και το lockdown σου έχει αφήσει κάποια παραπανίσια κιλά, είμαστε στην ίδια μοίρα. Από το να κοιτάμε βέβαια τα κιλά και τα μαγιό και να μην κάνουμε τίποτα γι’ αυτό είναι προτιμότερο να θυσιάσουμε λίγο χρόνο από την καθημερινότητά μας (τώρα που ανοίγει και ο καιρός) και να κάνουμε λίγη γυμναστική.

Με τη σωστή διατροφή τα κιλά θα φύγουν, όμως χρειάζεσαι και τη γυμναστική για να δέσεις το σώμα σου.

Και αν το μέρος που σε νοιάζει περισσότερο από όλα είναι η περιοχή της κοιλιάς τότε σου έχουμε 3 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν στο να «χτίσεις» τους κοιλιακούς σου.

Όσες περισσότερες επαναλήψεις κάνεις, τόσο καλύτερο θα είναι το αποτέλεσμα.

3 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ