Πόδια και Γλουτοί: Πώς θα κάνεις σωστά squats σε 5 βήματα

Αφού κάνεις τον κάπο, τουλάχιστον να γίνεται σωστά, ώστε να έχει το αποτέλεσμα που ζητάς.

Δε θα αρχίσω να σου μιλάω για το πόσο σημαντική είναι η γυμναστική σε κάθε επίπεδο και τομέα. Ακόμα και να μην ασχολείσαι ιδιαίτερα με αυτήν, πλέον σίγουρα σου έχει γίνει μία μικρή πλύση εγκεφάλου σχετικά με την αναγκαιότητά της, σωματικά και ψυχολογικά.

Θα αντιπαρέλθω, λοιπόν, την κατήχηση των τελευταίων ετών που σίγουρα έχει εντυπωθεί καλά στο μυαλό σου, και θα πάω στο προκείμενο. Πώς, δηλαδή, θα «χτίσεις» σέξι, γραμμωμένα πόδια και γλουτούς.


Οι celebrities έχουν πάρει PhD στο θέμα. Οι φωτογραφίες που ανεβάζουν στους λογαριασμούς τους δείχνουν ότι στο σώμα τους έχει γίνει πολλή δουλειά. Αλλά με μία πολύ σημαντική διευκρίνιση: σωστή δουλειά.

Όλα όσα δεν ξέρεις ότι πρέπει να τρως πριν κάνεις γυμναστική

Το βασικό πρόβλημα 

Το να έχεις όλη την καλή διάθεση να αφιερώσεις χρόνο σε αυτό που κάνεις είναι πολύ σημαντικό. Το να μπορέσεις να το αξιοποιήσεις είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα.

Πολλές φορές ακούω ανθρώπους να μιλάνε για τις ατελείωτες ώρες που αφιερώνουν στην εκγύμναση του σώματός τους. Όμως, αυτή δεν αποτυπώνεται στο αποτέλεσμα. Ή τουλάχιστον όχι όσο θα έπρεπε αναλογικά με τον κόπο τους.


Σήμερα, λοιπόν, το θέμα είναι τα καθίσματα, βασικό στοιχείο συζήτησης στα περισσότερα προγράμματα γυμναστικής, αλλά με πρόσφορο έδαφος να γίνουν λάθη. Στην παρακάτω gallery, υπάρχουν 5 βήματα που θα σε βοηθήσουν να κάνεις σωστά και παραγωγικά squats.

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ