Ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ που θα σε κάνουν να...τρέξεις από τη χαρά σου

Όλα τα items που θα κάνουν το jogging πιο ευχάριστο.

Λίγο ή πολύ όλες γνωρίζουμε ότι το τρέξιμο (jogging) είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρηθούμε σε φόρμα. Είναι με διαφορά η πιο απλή, χωρίς εξοπλισμό μέθοδος εκγύμνασης του σώματος που μπορεί να ωφελήσει σχεδόν κάθε μέρος του κορμιού και να τονώσει παράλληλα την αυτοπεποίθησή μας.

Το τζόγκινγκ έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία αφού ενισχύει την καρδιακή λειτουργία, συμβάλει στην απώλεια λίπους και βελτιώνει άμεσα την αντοχή και φυσική μας κατάσταση.

Έτοιμη για παραλία; Με αυτό το 30' πρόγραμμα γυμναστικής θα βάλεις άνετα το μπικίνι σου

Το καλοκαίρι η θερμοκρασία βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα γι' αυτό αν αποφασίσεις να το βάλεις στη ζωή σου προτίμησε τις πρώτες πρωινές ώρες ή μετά τη δύση του ηλίου. Τα οφέλη αυτής της αερόβιας άσκησης είναι ανεκτίμητα ωστόσο δεν χρειάζεται να ζορίσεις τον εαυτό σου. Λίγα λεπτά τρεξίματος 3-4 φορές την εβδομάδα αρκούν για να αποκτήσεις αντοχή και να βελτιώσεις το σώμα και την ψυχολογία σου.

Τα καλύτερα tips για το τρέξιμο

treximo3

1) Μην ξεχνάς ποτέ το ζέσταμα.

2) Επένδυσε σε ένα κατάλληλο ζευγάρι παπούτσια.

3) Μην φτάνεις στα όριά σου.

4) Η επαρκής ενυδάτωση είναι σημαντική.

5) Θέσε μικρούς, ρεαλιστικούς στόχους.

6) Χρησιμοποίησε μια εφαρμογή που μετρά τα βήματα.

Εύκολες ασκήσεις για να σμιλεύσεις την περιοχή του στήθους χωρίς όργανα

vimatometro

Εγώ βρήκα το πιο cool βηματόμετρο που θα μετρά κάθε σου βήμα στα Public και στοιχίζει μόνο 4,43 ευρώ. Θα το βρεις με ένα κλικ εδώ.

Πηγή κεντρικής: freepik.com

Οι καλύτερες ασκήσεις για να γραμμώσεις πριν βγεις στην παραλία (video)

Στη gallery που ακολουθεί συγκέντρωσα για εσένα μερικά από τα καλύτερα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για τις ώρες του τρεξίματος.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ