Βάλε χαρά στην καθημερινή σου γυμναστική! 12 προϊόντα όλο τρέλα

18 SHARES

Μπάλες, βαράκια, λάστιχα και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς.

Η άσκηση είναι αναγκαία για να διατηρούμε το σώμα αλλά και το πνεύμα μας υγιή. Λίγα μόλις λεπτά κάθε ημέρα μπορούν να βελτιώσουν αισθητά την φυσική μας κατάσταση και να συμβάλλουν στην απώλεια λίπους. Μπορεί ο καύσωνας να εξακολουθεί να μας «εξοντώνει» αυτή την εβδομάδα ωστόσο με λίγη θέληση, όλα γίνονται. Υπάρχουν πάντα τρόποι για να γυμναστείς εύκολα και αποτελεσματικά χωρίς να σκάσεις από τη ζέστη.

5 tips για την καλοκαιρινή γυμναστική

 gimnastiki2

1) Βρες το χρόνο. Ο χρόνος που αντικειμενικά δεν μας περισσεύει αποτελεί μία από τις πιο συχνές αιτίες διακοπής της άσκησης. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι που η ζέστη είναι αφόρητη, μπορείς να ξυπνάς 30 λεπτά νωρίτερα το πρωί έτσι ώστε να προλάβεις να πας για λίγο τρέξιμο πριν το γραφείο. Διαφορετικά μπορείς να ασκηθείς στο σπίτι ακολουθώντας τα video εξειδικευμένων γυμναστών που υπάρχουν στο διαδίκτυο.

2) Μην βαριέσαι. Τους καλοκαρινούς μήνες, το σώμα μας «βαραίνει» και τα επίπεδα ενεέργειας μειώνονται. Το ίδιο και η όρεξη για γυμναστική. Ήρθε λοιπόν η ώρα να ανεβάσεις την διάθεση σου και παράλληλα να σμιλέψεις το σώμα σου με τον επιστημονικά αποδεδειγμένο τρόπο: τη γυμναστική.

3) Βρες παρέα για τρέξιμο ή κάποια άλλη δραστηριότητα. Δεν υπάρχει καλύτερη παρότρυνση από την καλή παρέα. 

4) Θέσε ρεαλιστικούς στόχους. Για παράδειγμα πες στον εαυτό σου ότι την πρώτη μέρα της εβδομάδας θα ασκηθείς για 30 λεπτά και ακολούθησέ το αργότερα πιστά. 

5) Δώσε έμφαση στην ενυδάτωση. Πιες καθημερινά το λιγότερο 2,5-3 λίτρα νερό.

Βαριέσαι τη γυμναστική; Κάνε αυτό το 5λεπτο πρόγραμμα καύσης λίπους

Πηγή κεντρικής: freepik.com

H καλύτερη άσκηση για να δυναμώσεις τον κορμό και τους κοιλιακούς σου(video)

Αν έχεις ξεκινήσει ήδη προσπάθεια για καλλίγραμμο #bikinibody, κάνε κλικ στη gallery που ακολουθεί. Εκεί θα βρεις τα ωραιότερα αξεσουάρ, που θα κάνουν τη γυμναστική λίγο πιο ευχάριστη.

18 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ