H καλύτερη άσκηση για να δυναμώσεις τον κορμό και τους κοιλιακούς σου(video)

2 SHARES

Δες πώς θα κάνεις το απόλυτο workout για γράμμωση φέτος.

Το καλοκαίρι είναι η περίοδος όπου όλες θέλουμε να έχουμε την καλύτερη εικόνα του εαυτού μας. Φοράμε τα μαγιό, τα σορτσάκια και τα αγαπημένα μας crop tops που αφήνουν συχνά εκτεθειμένη την περιοχή της κοιλιάς. Η αυτοπεποίθηση είναι το κλειδί για να δείχνουμε όμορφες ωστόσο η γυμναστική μπορεί πάντα να συμβάλει στη γράμμωση και στη βελτίωση του σώματός μας.

Νους υγιής εν σώματι υγιεί

Οι κοιλιακοί είναι ένα από τα σημεία που συγκεντρώνουν συνήθως όλη την προσοχή το καλοκαίρι αφού τα ρούχα μας αφήνουν ακάλυπτη την περιοχή. Μια σφιχτή, επίπεδη κοιλιά με ελαφριά γράμμωση είναι ιδαίτερα sexy και κολακευτική. Όταν παράλληλα φροντίζεις να ενδυναμώνεις όλο τον κορμό σου, βοηθάς τον τρόπο κίνησης και βελτιώνεις αισθητά την συνολική εικόνα του κορμιού σου.

Ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ που θα σε κάνουν να...τρέξεις από τη χαρά σου

Η καλύτερη άσκηση για κορμό και κοιλιά-Πώς θα κάνεις τα windshield wipers

(Μύες που γυμνάζονται: ορθός κοιλιακός, πλάγιοι κοιλιακοί, κάτω μέρος πλάτης, τετρακέφαλοι)

Ξάπλωσε ανάσκελα με τα χέρια τεντωμένα στο πλάι σε σχήμα Τ, πιέζοντας τους ώμους, τη σπονδυλική στήλη και τα χέρια στο πάτωμα. Σήκωσε τα πόδια λυγισμένα μέχρι τα γόνατα να βρίσκονται πάνω από τους γοφούς με τα πέλματα λυγισμένα. Αυτή είναι η αρχική θέση.

Χαλάρωση στα μπράτσα; 4 ασκήσεις για να τα γυμνάσεις άψογα

Συνεχίζοντας να πιέζεις τη σπονδυλική στήλη και τα χέρια σου στο πάτωμα και διατηρώντας τα πόδια σου σε γωνία 90 μοιρών, χαμήλωσε τα πόδια αργά και ελεγχόμενα όσο περισσότερο μπορείς προς τα αριστερά. Σφίξε τους κοιλιακούς σου για να επιστρέψεις στην αρχική θέση και επανάλαβε από την άλλη πλευρά. Αυτή είναι μία επανάληψη. Συνέχισε την άσκηση εναλλάξ.

via GIPHY

Βαριέσαι τη γυμναστική; Κάνε αυτό το 5λεπτο πρόγραμμα καύσης λίπους

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δεις πώς να κάνεις σωστά την άσκηση.

Πηγή κεντρικής: unsplash.com

2 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ