4 συνήθειες για να δεις με άλλο μάτι το σώμα σου από αύριο κιόλας

12 SHARES

4 μυστικά για να τονώσεις και να γραμμώσεις το σώμα σου χωρίς καν να πας γυμναστήριο.

Όλες μας αγωνιούμε για το πώς μπορούμε να τονώσουμε το σώμα μας μετά τις καλοκαιρινές διακοπές.

Και μπορεί αυτό να είναι μια κοινή και αναμενόμενη επιθυμία (έλα πες, πάντα δεν ήταν αυτό που ήθελες μετά από τις διακοπές;), όμως τι γίνεται όταν θέλουμε να δούμε αποτελέσματα εδώ και τώρα;

Ίσως να νομίζεις πως είναι μόνο δική σου ανάγκη να αποκτήσεις γράμμωση και τόνωση μέσα σε μια-δυο μέρες όμως σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτό είναι κάτι που επιθυμούν οι περισσότερες γυναίκες μετά τις διακοπές. Και κυρίως όταν πρόκειται να παραβρεθούν σε μια ξεχωριστή εκδήλωση, έναν γάμο ή ένα σημαντικό ραντεβού, αυτό που επιθυμούν είναι να γραμμώσουν το σώμα τους το συντομότερο δυνατό.

Γύρισες από διακοπές; Ξεκίνα να περπατάς, το λένε και οι ειδικοί

Μια μικρή ώθηση εδώ και τώρα

Είτε πρόκειται για μια εκδήλωση για την οποία θέλεις να νιώσεις όσο καλύτερα μπορείς ή απλά αισθάνεσαι ότι χρειάζεσαι ένα κίνητρο για να σηκωθείς από τον καναπέ σου, εδώ έχω συγκεντρώσει τις καλύτερες συμβουλές για να νιώσεις πιο τονωμένη από ποτέ.

1. Δοκίμασε ένα μάθημα γράμμωσης στο σπίτι

Ο ευκολότερος τρόπος για να νιώσετε το σώμα σου αμέσως σφικτό και δυνατό είναι να κάνεις πραγματικά τους μυς σου πιο δυνατούς. Και πώς μπορεί να γίνει αυτό; Χρησιμοποιώντας αντίσταση στη γυμναστική σου.  Δοκίμασε μια προπόνηση που στοχεύει σε κάθε ομάδα των μυών σου και λειτουργεί σε όλο το σώμα. Αγαπάμε το Obé Fitness επειδή προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία μαθημάτων που προορίζονται για σμίλευση και τόνωση των μυών, όλα από την άνεση του σπιτιού σου. 

2. Πίνε περισσότερο νερό

Το νερό αποτοξινώνει, κάνει θαύματα. Ένα ενυδατωμένο δέρμα είναι αυτόματα και δυνατό. Μη το σκέφτεσαι. Πάρε το μπουκάλι σου αγκαζέ όπου κι αν είσαι. Το νερό φαίνεται σαν το μαγικό φάρμακο-γιατί πραγματικά είναι. Το νερό όχι μόνο βοηθά στην πέψη αλλά και τους μυς να είναι πιο δυνατοί. «Το πόσιμο νερό είναι σημαντικό αν θέλετε να χτίσετε μυς επειδή είναι το κύριο κανάλι για τη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών που χρειάζονται οι μύες σας», λένε οι ειδικοί.

3. Διάλεξε το σωστό βραδινό γεύμα

Ξέχασε εκείνους τους κανόνες που λένε ότι πρέπει να σταματήσεις να τρως δύο ώρες πριν κοιμηθείς ή ότι ένα μεσημεριανό σνακ είναι κακό για τη διατροφή σου. Οι ειδικοί συστήνουν να τρώμε όταν πεινάμε. Δοκίμασε φρέσκα, τρόφιμα και λαχανικά που περιέχουν θρεπτικά συστατικά και διώχνουν τις τοξίνες, όπως βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες, νερό και αντιοξειδωτικά.Η κατανάλωση άπαχης πρωτεΐνης μπορεί επίσης να παρέχει επαρκείς ποσότητες αμινοξέων που είναι απαραίτητες για τη σύνθεση των μυών.

4. Τεντώσου πριν πέσεις για ύπνο

Οι διατάσεις βοηθούν στην απελευθέρωση της κακής ενέργειας από το σώμα σου ενώ παράλληλα μακραίνουν και τους μύες σου. Μερικές κινήσεις λίγο πριν πέσεις για ύπνο θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις πνευματικά και σωματικά. Μια δοκιμή θα σε πείσει.

 

 

12 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ