Γύμνασε κοιλιά, οπίσθια και πόδια με μία άσκηση 60 δευτερολέπτων

Ερμιόνη Σαρρή
Γύμνασε κοιλιά, οπίσθια και πόδια με μία άσκηση 60 δευτερολέπτων

Ελάχιστος χρόνος αλλά θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα σου.

Σου αρέσουν οι ασκήσεις που γυμνάζουν ταυτόχρονα πολλά σημεία του κορμιού σου, καθώς έτσι εξοικονομείς χρόνο και κόπο. Πολύ καλά τα ροκανίσματα, ακόμη πιο αγαπημένα τα squats αλλά ώρα να κάνεις focus σε μερικές ασκήσεις ακόμα πιο αποτελεσματικές. Η συγκεκριμένη απαιτεί λίγη ισορροπία. Το χουμε;

Δες το παρακάτω βίντεο και ακολούθησέ την μία φορά την ημέρα για 60 δευτερόλεπτα. Τις Κυριακές σε αφήνουμε να ξεκουράζεσαι.








Αυτό το διάβασες;

Τα σημάδια που μαρτυρούν πως είσαι εθισμένη στο junk food



Θες να γυμνάσεις το εσωτερικό των μηρών; Η «σωτήρια» άσκηση είναι εδώ (video)
DPG Network