Express πρόγραμμα άσκησης και αποτοξίνωσης

Express πρόγραμμα άσκησης και αποτοξίνωσης

Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και personal trainer Χριστίνα Πανταζοπούλου έφτιαξε για τις αναγνώστριες του Queen.gr ένα express πρόγραμμα που θα μας κάνει να επανακτήσουμε τη φόρμα και την ευεξία μας μετά τις γιορτές.

Και μετά από 2 εβδομάδες καθισιό, η επιστροφή στην πραγματικότητα! Τι θα γίνει με τα γλυκά και τα φαγητά των εορτών;

Σας προτείνω ένα express πρόγραμμα για 5 ημέρες που θα σας βοηθήσει να βρείτε πάλι την φόρμα σας άμεσα και χωρίς να τρώτε ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο. Ασκήσεις ενδυνάμωσης, περπάτημα και μία ελεγχόμενη διατροφή 5 ημερών.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης 20':

  • 25 επαναλήψεις squat: Κάθομαι σε μία καρέκλα, ανεβαίνω και κάθομαι ξανά . Χρησιμοποιείστε την καρέκλα για να είστε σίγουροι ότι εκτελείτε την άσκηση σωστά.
  • 25 επαναλήψεις plies: Πόδια ανοιχτά με τα γόνατα και τα δάκτυλα να κοιτούν προς τα έξω (κλασσική στάση από το μπαλέτο)
  • 20 επαναλήψεις βυθίσεις τρικέφαλου σε καρέκλα: Στηρίξτε την καρέκλα στον τοίχο για ασφάλεια, ακουμπάμε τα χέρια στην άκρη της καρέκλα με το σώμα ελεύθερο μπροστά και λυγίζω τεντώνω αγκώνες.
  • 2 Χ 25 κοιλιακούς μπροστά και 2 Χ 20 πλάγιους κοιλιακούς.
  • 2 Χ 20 ραχιαίους χιαστή: σηκώνω αντίθετο χέρι πόδι
  • 2 Χ 15 push ups: στήριξη στα γόνατα

Αερόβια άσκηση:

20' περπάτημα καθημερινά

Διατροφή: προσοχή αυτή η διατροφή ΔΕΝ αποτελεί μια ισορροπημένη διατροφή η οποία μπορεί να συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά ένα είδος αποτοξίνωσης από όλα όσα φάγαμε μέσα στις γιορτές .

Πρωινό: ένα τοστ και πράσινο τσάι ή καφές χωρίς ζάχαρη
Ενδιάμεσα:1 αυγό
Μεσημέρι: γιαούρτι με ρύζι
Απόγευμα : φρούτο
Βράδυ: σαλάτα εποχής με τόνο και 2 κουταλιές λάδι

DPG Network