«Ξεκίνησα γυμναστήριο και διατροφή εδώ κι ένα μήνα αλλά δεν βλέπω αποτελέσματα, αντίθετα έχω πάρει κιλά. Κάνω κάτι λάθος;»

«Ξεκίνησα γυμναστήριο και διατροφή εδώ κι ένα μήνα αλλά δεν βλέπω αποτελέσματα, αντίθετα έχω πάρει κιλά. Κάνω κάτι λάθος;»

Η γυμνάστρια και personal trainer Χριστίνα Πανταζοπούλου απαντά στις δικές σας fitness-απορίες.

Η ερώτηση της αναγνώστριας:

Γεια σας είμαι 28 χρονών, 1.56 και 53 κιλά. Καθώς τώρα τελευταία πήρα 5 κιλά και επειδή τα παίρνω πάντα στα πόδια και δεν τα χάνω εύκολα, αποφάσισα να αρχίσω μια πιο σωστή διατροφή και γυμναστήριο. Πάω λοιπόν εδώ κι ένα μήνα, 4 φορές την εβδομάδα, κάνω αερόμπικ και πιλάτες και προσέχω πάρα πολύ τι τρώω. Ωστόσο δεν έχω δει καμία διαφορά, ούτε καν να χάσω κιλά. Αντίθετα, έχω βάλει. Καταλαβαίνω ότι είναι λίγο ο ένας μήνας αλλά δεν θα έπρεπε να έχω δει έστω μια μικρή διαφορά; Μήπως κάνω κάτι λάθος; Σας ευχαριστώ πολύ.

Η απάντηση της ειδικού, Χριστίνας Πανταζοπούλου:

Το λίπος χάνεται με αερόβια άσκηση και διατροφή χωρίς λιπαρά αλλά με συχνά γεύματα. Οπότε σωστά και επέλεξες αυτό το είδος άσκησης. Εκτός από αυτό χρειάζεται και ενδυνάμωση και το Πιλάτες δεν ειναι και η καλύτερη επιλογή για το πρόβλημά σου. Το Πιλάτες ειναι μια πολύ καλη άσκηση που όμως επικεντρώνεται κυρίως στον κορμό. Εάν κανείς μόνο έδαφος Pilates mat work, δηλαδή στην αίθουσα, τότε δεν θα δεις άμεσα αποτελέσματα. Εάν όμως κανείς και όργανα Πιλατες reformer τότε μπορείς να επικεντρωθεις σε πιο πολλές ασκήσεις για τα πόδια. Βάλε στην άσκηση σου κάποιες ασκήσεις με βάρακια ή λάστιχα για τα πόδια και θα δεις τα πόδια σου να μεταμορφώνονται!
Οταν κάνουμε άσκηση ο μεταβολισμος ανεβαίνει με αποτέλεσμα να πειναμε κυρίως μετά από αυτή. Ρύθμισε τα γεύματα σου σε πολλα και μικρά γευματα και πριν την προπόνηση φρόντισε να έχεις φάει κάτι με σάκχαρα αλλά υγειινό, όπως μαύρη σοκολάτα, παστέλι κ.α.. Επιπλέον εάν γυμνάζεσαι απόγευμα στο μεσημεριανό σου φαγητο να έχεις υδατάνθρακα όπως ρύζι ή πατάτα. Με αυτόν τον τρόπο θα έχεις τα εφόδια για να κανείς γυμναστική χωρίς να εξάντλησεις τις αποθήκες σου. Οπότε μετά την προπόνηση δεν θα πείνας το ίδιο. Τέλος περίμενε τουλάχιστον μια ώρα μετά την προπόνηση μέχρι το επόμενο γεύμα.

Στείλτε τις δικές σας fitness απορίες στην Χριστίνα ΕΔΩ

DPG Network