Άσε τα προβατάκια! Τι πρέπει να κάνεις όταν δεν μπορείς να κοιμηθείς

Πέντε τρόποι να εμφανιστεί ο Μορφέας

Σήκω από το κρεβάτι
Είναι μάταιο να κάτσεις στο κρεβάτι όταν δεν μπορείς να κοιμηθείς. Κάνε κάτι ήρεμο, χαλαρωτικό σε κάποιο άλλο δωμάτιο με χαμηλό φωτισμό. Δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον εαυτό σου να νυστάξει και αν κάθεσαι στο κρεβάτι χωρίς να κοιμάσαι στέλνεις ακόμα ένα πιο υποχρεωτικό μήνυμα στον εαυτό σου ότι το κρεβάτι δεν είναι μόνο για ύπνο. Διάβασε ένα βιβλίο ή περιοδικό για να περάσει η ώρα. Και όταν νιώσεις ότι αρχίζεις να νυστάζεις γύρισε στο πάπλωμά σου.

Μην σκέφτεσαι αυτό που σου συμβαίνει
Μέρος το προβλήματος ότι δεν σου κολλάει ύπνος είναι ότι κάποια στιγμή αρχίζεις να σκέφτεσαι αυτό που σου συμβαίνει. Αυτό που ξεφυσάς και λες ότι αύριο θα είσαι πτώμα στο γραφείο και δεν θα μπορείς να αποδόσεις και οι σκέψεις γίνονται όλο και πιο αρνητικές. Κάποιες φορές αυτό που μπορεί να βοηθήσει είναι η θετική σκέψη. Πες την πρόταση αν δεν κοιμηθώ καλά απόψε θα κοιμηθώ καλύτερα αύριο το βράδυ. Αν καταφέρεις να μην πάθεις εμμονή με την σκέψη της αϋπνίας έχεις κάνει τη μισή δουλειά.

Γύρισε το ρολόι σου
Το να κοιτάς και μόνο τους δείκτες του ρολογιού στο κομοδίνο απλά σου δημιουργεί επιπλέον στρες. Η λύση; Γύρισε το ρολόι από άλλη πλευρά για να μην μπορείς να το κοιτάς ή βάλε το κινητό σου σε άλλο δωμάτιο για να μην μπορείς να το πιάσεις στα χέρια σου και να δεις την ώρα. Μόλις η πίεση της ώρας εξαφανιστεί... οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ο Μορφέας θα κάνει την εμφάνισή του.

Κράτα σημειώσεις
Αν δεν μπορείς να σταματήσεις τις σκέψεις για το αυριανό meeting, σήκω από το κρεβάτι, άναψε το φως και γράψε τις σκέψεις σου σε ένα χαρτί. (έχε ένα τετράδιο στο κομοδίνο σου. Το να γράψεις αυτά που σκέφτεσαι θα σε βοηθήσει να τα απελευθερωθείς από αυτά.

 

Διαβάστε ακόμη:

Μεγαλώνεις; Το ίδιο και τα μαλλιά σου: Τι προκαλεί τη γήρανση τους και πως θα τα βοηθήσεις

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ