Φταρνίστηκε κανείς; 7 φυσικοί τρόποι να αντιμετωπίσεις το κρύωμα

Καλώς ήρθε ο χειμώνας

Το να μην κρυώσεις ή να μην κολλήσεις κάποια ίωση από τους συνάδελφους στο γραφείο είναι σχεδόν αδύνατο κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Το να καταφέρεις να απαλύνεις τα συμπτώματα, όμως, είναι εφικτό και δεν χρειάζεται απαραίτητα φάρμακα. Κάνε τις παρακάτω κινήσεις και θα μας θυμηθείς.

 

No. 1: Να φυσάς συχνά τη μύτη σου
Είναι πολύ σημαντικό να φυσάς τη μύτη σου τακτικά μέσα στην ημέρα και όχι να ρουφάς... "το περιεχόμενό" της προς τα πίσω! Πρόσεξε όμως το πόσο δυνατά θα φυσάς γιατί μπορεί να προκαλέσεις πίεση και πόνο στα αυτιά αν το παρακάνεις. Ο σώστος τρόπος είναι να κλείνεις με το δάχτυλό σου το ένα ρουθούνι και να φυσάς το άλλο.

No. 2: Μείνε στο κρεβάτι
Με το να μείνεις ξαπλωμένη στο κρεβάτι και να κοιμάσαι αρκετές ώρες βοηθάς το ανοσοποιητικό σου σύστημα στη μάχη που δίνει με το μικρόβιο που έχει εισβάλει στον οργανισμό σου. Πάρε μια κουβέρτα και μείνε στον καναπέ κάνοντας... απολύτως τίποτα για όσες μέρες χρειαστεί.

Νο.3: Κάνε γαργάρες
Μην υποτιμάς τα αποτελέσματα που προσφέρουν. Οι γαργάρες μαλακώνουν τον λαιμό με φυσικό τρόπο όταν πονάει. Ρίξε σε λίγο χλιαρό νερό ένα κουταλάκι αλάτι και ξέπλυνε το λαιμό σου τέσσερις φορές την ημέρα. Μπορείς ακόμα να κάνεις γαργάρες με νερό και μέλι ή με ξύδι από μήλο. Ακόμα μία αποτελεσματική συνταγή είναι: Βάλε σε δύο φλιτζάνια νερό ένα κουταλάκι χυμό λεμονιού ή χυμό από βατόμουρα και λίγο μέλι. Πάντα σε θερμοκρασία δωματίου.

Νο. 4: Κάνε ένα καυτό μπάνιο
Ένα αφρόλουτο με πολλούς ατμούς βοηθά να ανοίξει το αναπνευστικό σου σύστημα και παράλληλα σε ηρεμεί. Αν νιώθεις καταβεβλημένη μπες στο ντους (φρόντισε το μπάνιο να έχει σχετικά ζεστή θερμοκρασία) και τρίψε όλο σου το σώμα με αφρόλουτρο και σφουγγάρι.

Νο.5: Βάλε ζεστή ή κρύα κομπρέσσα στο ιγμόρειο
Πάρε ένα πανί και ζέστανε το για ένα λεπτό στο φούρνο μικροκυμάτων και μετά τοποθέτησε το στην περιοχή. Ή αν προτιμάς κάτι κρύο πάρε από την κατάψυξη ένα παγωμένο σακουλάκι (από τα φασολάκια για παράδειγμα) και τοποθέτησέ το στη μύτη σου για λίγα λεπτά.

No. 6: Κοιμήσου με ένα έξτρα μαξιλάρι. Αυτό θα σε βοηθήσει να αναπνέεις καλύτερα κατά τη διάρκεια της νύχτας και το πρωί δεν θα ξυπνήσεις μπουκωμένη.

Νο. 7: Φάε κοτόσουπα
Η μαμά και η γιαγιά που μας έφτιαχναν σουπίτσα όταν ήμασταν άρρωστες ήξεραν γιατί! Πρόσφατη επιστημονική έρευνα έδειξε πως το πιο δυναμωτικό γεύμα στα κρυώματα και στις ιώσεις είναι η παραδοσιακή σούπα της γιαγιάς. Και για το αναπνευστικό, αλλά και για την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού.

 

Διαβάστε ακόμη:

Χτύπησες; Βάλε μέλι και προστάτευσε την πληγή σου

Προστατευθείτε από τις τροφικές αλλεργίες: Τι πρέπει να γνωρίζετε

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ