Βιταμίνη D: 4 + 1 λόγοι που πρέπει να τη «βάλετε» στη ζωή σας

Για μία ζωή γεμάτη... υγεία

Βιταμίνη D σημαίνει ήλιος και ο ήλιος σημαίνει Ελλάδα. Πρέπει να θεωρείτε τον εαυτό σας πολύ τυχερό που ζει σε μία τόσο φωτεινή χώρα. Εκτός όμως από το υπέροχο μαύρισμα που σας προσφέρει ο λαμπερός αυτός ήλιος, θεωρείται αρκετά θαυματουργός για την πρόσληψη της βιταμίνης D. Πιο συγκεκριμένα, η υπεριώδης ακτινοβολία προκαλεί το σχηματισμό της βιταμίνης αυτή από την προδρομή της ένωσης 7- δεύδροχοληστερόλη. Για αυτό, λοιπόν, μη αφήνετε μέρα να περάσει χωρίς να απολαύσετε τις ζεστές ακτίνες του ηλίου.

Δείτε μερικά από τα οφέλη της Βιταμίνης D παρακάτω:

Μειώνει το άγχος: Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό, οι περισσότεροι πάνω σε αυτή τη γη έχουν χάσει τον ύπνο τους εξαιτίας του άγχος. Έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 31.000 ανθρώπους και δημοσιεύτηκε στο British Journal of Psychiatry δείχνει πως, η βιταμίνη D επηρεάζει αρκετά τον ιππόκαμπο του ανθρώπινου εγκεφάλου και γι αυτό δεν πρέπει να απέχει από τη διατροφή σας.

Ελαττώνει τις πιθανότητες για εμφάνιση καρκίνου: Μία ακόμη έρευνα του Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism για την επάρατο νόσο κατέληξε στο συμπέρασμα, πως οι οργανισμοί που έχουν σε ικανοποιητικά επίπεδα τη συγκεκριμένη βιταμίνη, μειώνουν σε μεγάλο βαθμό τις πιθανότητες για εμφάνιση καρκίνου του μαστού ή κάποιου λεμφώματος.

Ενισχύει τη μνήμη: Αν έχετε πιάσει τον εαυτό σας τον τελευταίο καιρό να ξεχνάει όλο και περισσότερο, τότε ίσως ήρθε η ώρα να λάβετε αυστηρά μέτρα για την υγεία σας. Το αλτσχάιμερ είναι μία από τις ασθένειες που έχουν τη βάση τους στην έλλειψη της βιταμίνης D και για αυτό πρέπει να μην ξεχνάτε να εμπλουτίζετε τη διατροφή σας με λίγο σολομό ή μερικούς κρόκους αυγών.

Νικάει την οστεοπόρωση: Τα κόκκαλά σας πρέπει να είναι δυνατά και υγιή για να καταφέρετε να ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις της καθημερινότητά σας. Η βιταμίνη D, λοιπόν, φροντίζει την υγεία των οστών σας και επιπλέον μειώνει κατά 20-30 % το κίνδυνο των καταγμάτων. Ειδικά αν είστε γυναίκες που αγαπάτε τον αθλητισμό, μην ξεχνάτε κάθε πρωί να τρώτε απαραιτήτως ένα μπολ με δημητριακά.

Προλαμβάνει την πνευμονία: Αν στις τελευταίες εξετάσεις αίματος που κάνατε αντιληφθήκατε πως τα ποσοστά της βιταμίνης D είναι αρκετά χαμηλά, θα σας στεναχωρήσουμε. Έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε Πανεπιστήμιο της Φιλανδίας σας προειδοποιεί πως έχετε 2,5 φορές μεγαλύτερες πιθανότητες να πάθετε πνευμονία. Μη φροντίζετε, λοιπόν, μόνο το ντύσιμό σας τις κρύες αυτές ημέρες, αλλά και τη διατροφή σας. 

 

 

Διαβάστε ακόμα:

6 τροφές με ελάχιστες θερμίδες που καλύπτουν το... ακαταμάχητο αίσθημα της πείνας σου!

Πόνοι περιόδου: Εσύ θα τους αφήσεις να σε «ρίξουν» στο κρεβάτι;

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ