Μυστικά για... όνειρα γλυκά!

Όσα μάθαμε από την φετινή Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου!

Σε έναν ιδανικό κόσμο, δεν θα χρειαζόταν καν να το συζητάμε: ο ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικός για τον οργανισμό μας, για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου μας, για την συναισθηματική και ψυχική μας σταθερότητα.

lanes4 1a7f9
Κι όμως, αυτή η τόσο αυτονόητη διαδικασία έχει φτάσει να θεωρείται πολύτιμη στην εποχή μας, να θεωρούμε τυχερό όποιον μπορεί να εξασφαλίζει τις απαραίτητες ώρες νυχτερινής ξεκούρασης καθημερινά αλλά και όποιον δεν χρειάζεται να μετράει κάθε βράδυ προβατάκια για να κοιμηθεί!

 

Το Σάββατο 21 Μαρτίου βρεθήκαμε στο εμπορικό κέντρο RIVER WEST, όπου το Quiet Life της Lanes, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου, έκανε την παρουσία του αισθητή στην πόλη υπενθυμίζοντας, σε όλους μας τη σημαντικότητα του καλού ύπνου: οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου, είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε έναν ξεχωριστό διαγωνισμό και να κερδίσουν, ύστερα από κλήρωση, ένα μοναδικό δώρο για καλό ύπνο, και συγκεκριμένα μια δωροεπιταγή 400 € στο IKEA! Για να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό έπρεπε να φωτογραφηθούν φορώντας ένα αξεσουάρ ύπνου (π.χ. μάσκα ύπνου) στον χώρο που διαμορφώθηκε ειδικά για τις ανάγκες του διαγωνισμού στο εμπορικό κέντρο RIVER WEST. Για την ολοκλήρωση της συμμετοχής τους, έπρεπε να αναρτήσουν τη φωτογραφία τους αυτή, στα προσωπικά τους social media accounts χρησιμοποιώντας το hashtag #quietlife.

lanes5 f8801

Παράλληλα, φρεσκάραμε και κάποια βασικά tips για καλό ύπνο- το θέμα, βέβαια, είναι να καταφέρουμε να τα εφαρμόσουμε:


1. Το ωράριο είναι το... παν: Πρέπει να κρατάτε ένα πρόγραμμα στον ύπνο σας, δηλαδή να ξαπλώνετε και να ξυπνάτε συγκεκριμένη ώρα κάθε μέρα- και τα Σαββατοκύριακα!
2. Όχι στο κάπνισμα – γενικώς και ειδικώς: Έρευνες δείχνουν πως οι καπνιστές ξεκουράζονται 4 φορές λιγότερο από τους μη καπνιστές στον ύπνο τους και φυσικά η αναπνοή τους δεν τους προσφέρει την ξεκούραση που χρειάζονται.
3. Γυμναστείτε (και) για καλό ύπνο. Η καρδιοαναπνευστική άσκηση μπορεί να βελτιώσει την ποσότητα και την ποιότητα του ύπνου αλλά θα πρέπει να έχετε τελειώσει το πρόγραμμά σας 4 ώρες πριν κοιμηθείτε.
4. Όχι καφέ μετά το μεσημέρι. Η καφεΐνη παραμένει στον οργανισμό για περίπου οχτώ ώρες αφού πιείτε το καφεδάκι σας, και σαφώς παίζει το ρόλο της στην... αϋπνία που σας ταλαιπωρεί.
5. Ρυθμίστε τη θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιο. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η θερμοκρασία παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου σας. Θα πρέπει να είναι ανάμεσα στους 15-17 βαθμούς, όχι περισσότερο ούτε λιγότερο.

lanes6 2750c

Και αν βιαστείτε να σηκώσετε το φρύδι και να σκεφτείτε πως όλα αυτά είναι... θεωρίες και πως δεν έχετε χρόνο να κοιμηθείτε όσο και όπως χρειάζεται ο οργανισμός σας, δείτε γιατί θα πρέπει να επανεξετάσετε το θέμα: «Ο διαταραγμένος ύπνος μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα μάθησης, τη μνήμη, τη γνωστική διαδικασία, την αντίληψη του πόνου, την αποδοτικότητα του ανοσοποιητικού, την απόδοση στον αθλητισμό αλλά και τις φλεγμονές. Επίσης, εάν καταστεί χρόνια κατάσταση επηρεάζονται οι κιρκάδιοι ρυθμοί, δηλαδή το βιολογικό μας ρολόι, με αποτέλεσμα να διαταράσσονται οι νευροενδοκρινικές λειτουργίες (σεροτονίνη, τρυπτοφάνη, μελατονίνη) και ο μεταβολισμός της γλυκόζης», μας εξήγησε ο Θ. Κουτράκος, Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος MMedSci.

lanes1 72891
«Ο αντίκτυπος είναι να επηρεαστούν η όρεξη, η πρωτεϊνοσύνθεση, η γλυκονεογέννεση, η πρόσληψη τροφής και κατ' επέκταση το σωματικό βάρος και ο λιπώδης ιστός. Σύμφωνα με τη Βρετανική Εταιρία Ύπνου αλλά και την ASBA (American Sleep and Breathing Academy), κλινικές μελέτες αποδεικνύουν τη χρησιμότητα των φυτικών βοηθημάτων και συγκεκριμένα του εκχυλίσματος των ριζών της βαλεριάνας και πασιφλόρας στη διαδικασία του ύπνου με ιδιαίτερη στοχοποίηση τις ευαίσθητες ομάδες, όπως εργαζόμενοι με βάρδιες και αθλητές σε προπονητική ή αγωνιστική περίοδο»

lanes2 b669f 

Αν, παρόλα αυτά, δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, υπάρχει η καλύτερη λύση – και έρχεται από την φύση. Ο λόγος για το φυτικό ηρεμιστικό, Quiet Life, που είναι η απάντηση στην αϋπνία, χωρίς παρενέργειες ή πιθανότητα εθισμού. Με βασικό συστατικό του τη Βαλεριάνα και άλλα φυτικά συστατικά όπως πασιφλόρα, λυκίσκο, άγριο μαρούλι και λεοντόνουρο, γνωστά για τις χαλαρωτικές, ηρεμιστικές και καταπραϋντικές τους ιδιότητες, σε συνδυασμό με βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β1, Β2 και Β3) συντελούν σε ένα υγιές νευρικό σύστημα.

 

Quiet Life για μια καλή νύχτα!

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπείτε στο http://laneshealth.gr/ και στη σελίδα των Lanes στο facebook https://www.facebook.com/laneshealth

 

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ