4 μυστικά υγείας για να έχεις επιτυχία στις εξετάσεις

Τα κλειδιά για επιτυχία στις εξετάσεις

Λίγες ημέρες μας χωρίζουν από τις Πανελλήνιες που φέτος ξεκινούν στις 7 και 8 Ιουνίου αλλά και από την εξεταστική σου που σύντομα ξεκινά!

Το ζητούμενο τις ημέρες αυτές είναι η καλύτερη συγκέντρωση, η επίτευξη μεγάλης ενέργειας για να τα βγάζεις πέρα στις πολλές ώρες διαβάσματος και ο τρόπος για να έχεις καλύτερη μνήμη και λιγότερο άγχος.

Ιδού 4 κινήσεις υγείας που μπορεί να κάνεις για να τα καταφέρεις άψογα στις εξετάσεις!

Σωστή ενυδάτωση!

Σημαντικό ρόλο στην καλύτερη συγκέντρωση παίζει η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού. Πρόσεξε πολύ καθώς η αφυδάτωση συνδέεται με έλλειψη συγκέντρωσης, αδύναμη μνήμη και μειωμένη απόδοση. Οπότε, δίπλα στο γραφείο που διαβάζεις, έχε ένα μπουκάλι νερό ή ένα ποτήρι παγωμένο πράσινο τσάι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες και συμβάλουν στην προστασία του εγκεφάλου. Αν δεν μπορείς να πιείς πολύ νερό, ρίξε μέσα παγάκια από φρούτα ή φύλλα μέντας.

Βάλε τις σημειώσεις και την μελέτη σου σε τάξη!

Βάλε τις σημειώσεις σου σε μία σειρά για το κάθε μάθημα ξεχωριστά και φρόντισε να οργανώσεις τον χρόνο διαβάσματος για την κάθε ημέρα, ώστε να σου μείνει καιρός για επανάληψη. Πρόσεξε τι είναι αυτό που μπορεί να σου περισπά την προσοχή από το διάβασμα και φρόντισε να το αλλάξεις (ναι μιλάμε για το smartphone ή το tablet σου που πρέπει να σωπάσει). Τέλος, φρόντισε να κάνεις διαλείμματα από το διάβασμα. Οι μικρές περίοδοι διαβάσματος είναι πιο αποδοτικές και σε βοηθούν να εκμεταλλευτείς στο έπακρο το χρόνο που έχεις για μελέτη.

Ενίσχυσε τη διατροφή σου:

Η σωστή διατροφή ενισχύει την απόδοση στις εξετάσεις. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία θα σου δώσουν την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθεις στα κουραστικά ωράρια. Πέραν των φρούτων και λαχανικών, ένταξε στη διατροφή σου και τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη αλλά και γλυκόζη την οποία χρειάζεται ο οργανισμός και συγκεκριμένα ο εγκέφαλός σου. Την περίοδο αυτή, κάνε μικρά και ισορροπημένα γεύματα που να περιέχουν και υδατάνθρακες για να θρέψεις τα πνεύμα σου (μακαρόνια, πατάτες).
Σημαντικά είναι και τα Ω3 λιπαρά οξέα που ενισχύουν τη μνήμη ενώ και η επάρκεια του οργανισμού σε σίδηρο είναι σημαντική, μιας και ενδεχόμενη αναιμία μπορεί να επηρεάσει τη μνήμη και την ικανότητα συγκέντρωσης.

Κάνε μόνο θετικές σκέψεις!

Η ψυχολογία έχει μεγάλη επίδραση στη μελέτη αλλά και στην απόδοση στις εξετάσεις. Αν σκέφτεσαι θετικά και έχεις κάνει σωστήπροετοιμασία, θα γράψεις καλύτερα! Αντί να εστιάζεις στο αρνητικό, σκέψου θετικά! Ταυτόχρονα, συμβούλεψε και τους γύρω σου, να ενισχύουν το θετικό πνεύμα και θα σκίσεις! Κι αν θέλεις να ενισχύσεις την θετικότητα σου, κάνε yoga, πάρε βαθιές αναπνοές, κάνε θετικές σκέψεις και το στρες δεν θα περάσει ούτε έξω από την πόρτα σου!

Διάβασε ακόμα: Τι σημαίνει ο δείκτης προστασίας SPF στο αντιηλιακό σου;

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ