Το Viagra κάνει (και) τα αυτιά περήφανα

Ο αυνανισμός δεν τυφλώνει. Τις ξεπεράσαμε αυτές τις μυθοπλασίες. Το Viagra όμως;

Αυτά τα μικρά θαυματουργά μπλε χαπάκια έχουν και κάποιες παρενέργειες όχι τόσο θεαματικές όσο αυτή για την οποία είναι διάσημα (και χρήσιμα μέχρι εκεί που δεν παίρνει). Μια από αυτές που διαπιστώθηκαν πρόσφατα -μην ξεχνάτε πως πρόκειται για ένα πολύ πρόσφατο φάρμακο- είναι η μείωση της ακοής μετά τη χρήση τους. 47 περιπτώσεις ανδρών που βίωσαν ταχεία απώλεια ακοής έχουν συνδεθεί με το Viagra αλλά και με τα συγγενή με τα Viagra φάρμακα Cialis και Levitra, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα Guardian. Αλλά 223 άλλες περιπτώσεις που εξετάστηκαν στις ΗΠΑ αποκλείστηκαν από κάθε σύνδεση με τα προαναφερθέντα φάρμακα μια που δεν υπήρχαν αποδείξεις πως ευθύνονταν αυτά για την απώλεια της ακοής.

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό The Laryngoscope, οι ειδικοί πιστεύουν πως το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό και πρέπει να το λάβουν υπ' όψη τους οι γιατροί προειδοποιώντας τους ασθενείς τους για τις ενδεχόμενες συνέπειες της χρήσης των φαρμάκων.

Πριν αποφασίσετε να απολαύσετε το σεξ με τον σύντροφό σας που ενδεχομένως έχει ανάγκη από ένα κάποιο μικρό βοήθημα, λοιπόν, αποφασίστε αν τον προτιμάτε βαρήκοο και καυτό, ή χλιαρό και... συζητήσιμο. Επίσης, σκεφτείτε μήπως πρέπει να τον αλλάξετε για να διατηρήσετε τη σεξουαλική σας ζωή ζωντανή και την ακοή του υπαρκτή.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ