6 μυστικά για να μην μυρίζει άσχημα η αναπνοή σου

Πατούλια Κατερίνα
6 μυστικά για να μην μυρίζει άσχημα η αναπνοή σου

Δροσερή αναπνοή με τον πιο φυσικό τρόπο

Είναι σαφές πως για να έχεις καθαρή, δροσερή και όμορφη αναπνοή, πρέπει να βουρτσίζεις καθημερινά τα δόντια σου και να εφαρμόζεις οδοντικό νήμα.

Πέραν αυτού, μπορείς να εφαρμόσεις και έξι απλά μυστικά για δροσερή αναπνοή που δεν μυρίζει:

Κατανάλωσε πράσινα λαχανικά που δημιουργούν αλκαλικό περιβάλλον στο στόμα το οποίο απομακρύνει την κακή αναπνοή.

Καθάρισε τη γλώσσα σου: Τα βακτήρια μπορούν να καθίσουν στην γλώσσα κι αν δεν απομακρυνθούν, μπορούν να αυξήσουν το πρόβλημα της κακής αναπνοής.

Μάσησε φύλλα μέντας ή μαϊντανού. Ειδικά ο μαϊντανός χάρη στην χλωροφύλλη δρα κόντρα στην κακή αναπνοή και την μυρωδιά αυγού στο στόμα.

Πάρε προβιοτικά: τα οποία παρέχουν τα κατάλληλα ένζυμα για να διασπώνται σωστά οι τροφές και να μειώνεται η πιθανότητα ζύμωσης των τροφών στο στομάχι, που μπορεί να φέρει τις οσμές στο στόμα.

Φάε περισσότερα μήλα: Ή κι άλλα τραγανά λαχανικά, όπως μπρόκολο ή καρότο σε ωμή μορφή. Αυτό το τραγανό στοιχείο, καθαρίζει την γλώσσα και τα δόντια καλύτερα από την καλύτερη οδοντόβουρτσα.

Κανε μια διατροφή με λίγους υδατάνθρακες και λιπαρά: Τα λιπαρά φαγητά, διασπώνται δημιουργώντας κετόνες, ένα υποπροϊόν του λίπους που κάθεται στο στομάχι και προκαλεί ζύμωση των τροφών. Η οσμή των κετονών επανέρχεται στον οισοφάγο και μπορεί να κολλήσει στη γλώσσα, γι'αυτό είναι σημαντικό να προσθέσεις υγιείς υδατάνθρακες όπως μπρόκολο, καρότα, γλυκοπατάτες και φρέσκα φρούτα στη διατροφή σου που εξισορροπούν τα λίπη και προωθούν την καλύτερη αναπνοή.

DPG Network