Η βιταμίνη που χρειάζεσαι για καλή όραση και τέλειο δέρμα

1 SHARE

Μία βιταμίνη που κάνει «θαύματα»

Οι βιταμίνες είναι στοιχεία πολύ σημαντικά για τον οργανισμό του ανθρώπου, αφού αποτελούν αναγκαία συστατικά για μία συνολικά καλή υγεία. Υπάρχουν βιταμίνες που λειτουργούν ευεργετικά για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, άλλες που βοηθούν τη λειτουργία των οργάνων κι άλλες που είναι απαραίτητες ακόμη και για την ίδια τη ζωή του ανθρώπου.

Η βιταμίνη για την οποία θέλουμε να σου μιλήσουμε σήμερα, όμως, είναι μία που έχει πολύπλευρη λειτουργία και οφέλη για εσένα, άλλα ορατά κι άλλα που δρουν χωρίς εσύ να το καταλαβαίνεις. Το όνομα αυτής: Βιταμίνη Α.

  • Η βιταμίνη Α έχει την ικανότητα να ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα κρατώντας υγιείς τις φυσικές άμυνες του οργανισμού.
  • Βοηθά στην ύπαρξη και στη διατήρηση καλής όρασης. Έρευνες, μάλιστα, έχουν δείξει ότι η νυκταλωπία, δηλαδή η πάθηση κατά την οποία δεν υπάρχει καλή όραση το βράδυ, έχει σαν ένα από τα συμπτώματά της την έλλειψη της βιταμίνης Α.
  • Συμβάλλει στην καταπολέμηση της ακμής, στη μείωση του ρίσκου εμφάνισής της, αλλά και στη γενικότερη καλή υγεία και εικόνα του δέρματος.
  • Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη Α παίζει ρόλο στην ανάπτυξη των κυττάρων. Αυτό σημαίνει, ότι η πρόσληψή της μπορεί να οδηγήσει σε μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης συγκεκριμένων ειδών καρκίνου, όπως στους πνεύμονες, στον τράχηλο και στην ουροδόχο κύστη.

Φαγητά στα οποία θα βρεις καλή συγκέντρωση της συγκεκριμένης βιταμίνης είναι τα καρότα, το συκώτι μοσχαριού, το λάδι από συκώτι μπακαλιάρου, το σπανάκι, η γλυκοπατάτα, το μπρόκολο, η γλυκιά κόκκινη πιπεριά, το μάνγκο, τα αποξηραμένα βερίκοκα και η κολοκύθα.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ