Μπορεί η υπερκατανάλωση πράσινου τσαγιού να κάνει κακό στην υγεία σου;

1 SHARE

Πράσινο τσάι αλλά με μέτρο

Έχεις αποφασίσει να κόψεις τον καφέ και αποφάσισες να ξεκινήσεις να καταναλώνεις μόνο πράσινο τσάι.

Οι κατεχίνες του πράσινου τσαγιού μπορούν να βοηθήσουν από τη βελτίωση της λειτουργείας της μνήμης μέχρι την πρόληψη του καρκίνου.

Αυτό δεν σημαίνει όμως πως μπορείς να καταναλώνεις όσο πράσινο τσάι θέλεις καθημερινά μιας και η βλάβη στο συκώτι είναι πιθανή.

Αν μάλιστα δεις πως το πράσινο τσάι που αγαπάς έχει μεγάλη συγκέντρωση από βότανα ή τοξίνες. Κι όχι μόνο, ακόμα κι αν το πράσινο τσάι που καταναλώνεις είναι ελεγμένο, πρέπει να μην το παρακάνεις μιας και οι τανίνες που περιέχει μπορούν να φρενάρουν μια σημαντική λειτουργία του οργανισμού.

Μιλάμε φυσικά για την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό από φυτικές πηγές.

Αν δηλαδή είσαι vegetarian και επαφίεσαι στην απορρόφηση σιδήρου μέσω των οσπρίων ή πράσινων λαχανικών ή του αυγού, η παράλληλη κατανάλωση πράσινου τσαγιού θα μπλοκάρει την απορρόφηση του σιδήρου.

Ποια είναι η ασφαλής δοσολογία κατανάλωσης πράσινου τσαγιού; Περιορίσου στα τρία φλιτζάνια ελεγμένου πράσινου τσαγιού καθημερινά και θυμήσου πως κάθε φλιτζάνι περιέχει 25 με 50 milligrams καφεΐνης ανά φλιτζάνι. Πίνε λοιπόν το πράσινο τσάι με άδειο στομάχι για να παίρνεις όλα τα αντιοξειδωτικά του στοιχεία και χωρίς γάλα γιατί φορτώνεσαι άσκοπα με θερμίδες χωρίς να πετυχαίνεις απορρόφηση σιδήρου.

1 SHARE
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ