Σύνδρομο ψηλά τακούνια: Τι να κάνεις για να μην υποφέρουν τα πόδια σου;

1 SHARE

Φοράς αρκετά συχνά ψηλά τακούνια; Δες τι πρέπει να κάνεις. 

Σύνδρομο «ψηλά τακούνια» ονομάζεται μια σειρά συμπτωμάτων από την καθημερινή χρήση ψηλών τακουνιών. Ψηλά τακούνια θεωρούνται όλα εκείνα που είναι πάνω από 5 εκατοστά. Με τη χρήση του τακουνιού αναγκάζουμε τα πόδια να δέχονται όλη την πίεση στα μετατάρσια, παρόλο που το σώμα μας δεν είναι φτιαγμένο ώστε να διοχετεύεται όλο το φορτίο εκεί.

Ο φυσιοθεραπευτής οστεοπαθητικός Γιώργος Τσουκαλάς μας εξηγεί ότι το ψηλό τακούνι είναι υπεύθυνο για διάφορες καταστάσεις. Οι πιο συνηθισμένες είναι το λεγόμενο «κότσι» (όταν συνδυάζεται με στενά παπούτσια), η χονδροπάθεια που προκαλείται όταν επιβαρύνεται το γόνατο και η αρθρίτιδα σπονδυλικής στήλης που προκαλείται από την επιβάρυνση της μέσης.

 Για την αποφυγή τέτοιων καταστάσεων, οι ειδικοί συμβουλεύουν να περπατάμε ξυπόλυτοι μέσα στο σπίτι ή να φοράμε τα αθλητικά μας παπούτσια και να περπατάμε καθημερινά για 30-40 λεπτά, κάνοντας ακολούθως κάποιες απλές ασκήσεις διατάσεων. Αυτά αποτελούν άλλωστε τον κανόνα 80/20, τον οποίο ο φυσιοθεραπευτής κ. Τσουκαλάς αναλύει στο video που ακολουθεί.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ