«Το σώμα σου σε καλεί. Σήκωσέ το»: Η νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού

Η Teleperformance Greece κάνει ένα σημαντικό βήμα για να ενισχύσει την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, προσφέροντας στο κοινό δωρεάν 1.000 υπέρηχους μαστού.

Για ακόμη μια χρονιά, η Teleperformance Greece βρίσκεται στο πλευρό όλων των γυναικών, στηρίζοντας έμπρακτα τον αγώνα για την ενημέρωση και την πρόληψη ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Με αφορμή τον Οκτώβριο, τον μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, και την καμπάνια «σήκωσέ το», η εταιρεία θυμίζει σε όλες τις γυναίκες πόσο σημαντικό είναι να επικοινωνούν με το σώμα τους, να το φροντίζουν και να μην το παραμελούν, προσφέροντας δωρεάν 1.000 υπέρηχους μαστού και συμβάλλοντας έτσι ενεργά στην πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση της ασθένειας.

Με το σύνθημα #sikoseto, η Teleperformance Greece έχει ως στόχο να παρακινήσει όλες τις γυναίκες να σηκώσουν το χέρι τους για να ενημερωθούν, να αυτοεξεταστούν ή να κλείσουν μία εξέταση με τον γιατρό τους. Η ενημέρωση, οι προληπτικές εξετάσεις και η έγκαιρη διάγνωση αποτελούν τα πιο σημαντικά βήματα τα οποία διαδραματίζουν καταλυτικό ρόλο στην αντιμετώπιση και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού.

Για να συμπληρώσετε την αίτηση δωρεάν υπέρηχου, επισκεφθείτε έγκαιρα το jobsteleperformance.com/pink-october.

Πιστή στο όραμά της για μια καλύτερη κοινωνία, με προσήλωση στον άνθρωπο και με την αλληλεγγύη ως στρατηγική προτεραιότητα της εταιρείας, η Teleperformance Greece στηρίζει το Άλμα Ζωής και το Greece Race for the Cure σταθερά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ενισχύοντας το μήνυμα της πρόληψης απέναντι στον καρκίνο του μαστού. 

Σχετικά με την Teleperformance Greece

Η Teleperformance Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής "Customer Experience Management" στην Ελλάδα. Με περισσότερες από τρεις δεκαετίες εμπειρίας, αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία Multilingual Hubs στον κόσμο, υποστηρίζοντας πάνω από 140 Αγορές σε 40 γλώσσες και διαλέκτους, με πάνω από 10.500 εργαζόμενους που προέρχονται από 109 χώρες. Πιστοποιημένη κατά ISO 9001, COPC OSP, PCI DSS, ISO 27001, Verego SRS, BEST, TOPS και Lean Six Sigma, χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής και υποστηρίζει επαφές μέσω κλήσεων, e-mail, chat, μέσων Κοινωνικής δικτύωσης, Artificial Intelligence, Ψηφιακές Πλατφόρμες, Bots, Speech Analytics, Bots, RPA’s, IVR, fax, sms και whitemails. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Χανιά, προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων "One-Office" σε Customer Experience Services, Back-Office Services και Knowledge Services, έχοντας λάβει πολλές σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα όπως Best Place to Work (2021, 2020, 2017, 2013), αλλά και στο εξωτερικό όπως το Best Multilingual Contact Center in Europe (2019, 2018, 2017).

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ