Όλα τα tips για να διώξεις το φούσκωμα

Όλα τα tips για να διώξεις το φούσκωμα

Το στρες, το άγχος, η υπερκατανάλωση τροφής και κάποιες ευαισθησίες στα τρόφιμα προκαλούν ανεπιθύμητο φούσκωμα και αέρια.

Αν έχεις δοκιμάσει διάφορα detox, νερό με λεμόνι ή δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων για να απαλλαγείς από το φούσκωμα σίγουρα διαπίστωσες ότι όλα τα παραπάνω σπάνια λειτουργούν.

Τι προκαλεί το φούσκωμα

Το στρες, το άγχος, η υπερκατανάλωση τροφής και οι ευαισθησίες στα τρόφιμα μπορούν όλα να συμβάλλουν στο φούσκωμα και τα ανεπιθύμητα αέρια. Το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, η παλινδρόμηση οξέος, η νόσος του Crohn και άλλες καταστάσεις υγείας παίζουν επίσης καθοριστικό ρόλο, σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Οικογενειακών Ιατρών.

Aντίθετα είναι φυσιολογικό να νιώθεις πρήξιμο μετά την κατανάλωση ενός μεγάλου γεύματος ή ορισμένων τροφών. Για παράδειγμα τα όσπρια είναι γνωστό ότι προκαλούν αέρια. Το ίδιο ισχύει για τις τσίχλες, τα ανθρακούχα ποτά και τα τρόφιμα με γλυκαντικά.

4 snacks που θα σε βοηθήσουν στην προσπάθεια να χάσεις βάρος

Όλα όσα μπορείς να κάνεις για να απαλλαγείς

1) Δυνάμωσε τον κορμό σου

Ένας τρόπος για να αντιμετωπίσεις το πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς είναι να ασκηθείς περισσότερο. Το περπάτημα, το τρέξιμο, η ενδυνάμωση και άλλες δραστηριότητες επιταχύνουν την πέψη, μειώνοντας το φούσκωμα και τα αέρια.

2) Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε κάλιο

Οι τροφές πλούσιες σε κάλιο εξουδετερώνουν τις επιδράσεις του νατρίου και βοηθούν στη διατήρηση του όγκου του ενδοκυτταρικού υγρού εντός φυσιολογικών ορίων. Τα όσπρια, οι πατάτες, το σπανάκι, το αβοκάντο, οι ντομάτες, οι μπανάνες και τα χόρτα από παντζάρια είναι γεμάτα με κάλιο, οπότε ίσως θελήσεις να τα συμπεριλάβεις στη διατροφή σου.

https://www.instagram.com/p/CGoKcofMyDw

Ο μόνος τρόπος για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά είναι να προσδιορίσεις τη βασική αιτία του προβλήματος. Αν για παράδειγμα νιώθεις φουσκωμένη μετά την κατανάλωση γαλακτοκομικών, τότε μπορεί να έχεις δυσανεξία στη λακτόζη. Σε αυτή την περίπτωση καλό είναι να κόψεις το γάλα, το γιαούρτι, το τυρί και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς εύκολα να απαλλαγείς από το φούσκωμα μέσω απλών αλλαγών στον τρόπο ζωής σου. Μερικές φορές, αρκεί να περιορίσεις ή να αποφεύγεις ορισμένα τρόφιμα ή να βάλεις περισσότερη άσκηση στην καθημερινότητά σου.



Πώς θα βγάλεις εύκολα (και χωρίς στερήσεις) τη ζάχαρη από τη ζωή σου

Πηγή κεντρικής: pexels.com

DPG Network