Βιταμίνη D: ο κρυφός σας σύμμαχος

Η βιταμίνη D που μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν την παίρναμε πολύ στα σοβαρά σιγά σιγά ανεβαίνει στην υπόληψη γιατρών και διατροφολόγων.

Οι διατροφολόγοι σιγά σιγά αποκτούν μια νέα εικόνα για τη βιταμίνη D και τα οφέλη της. Μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν ο φτωχός συγγενής του ασβεστίου που βοηθούσε στο χτίσιμο των οστών, αλλά πλέον έρευνες αποδεικνύουν πως ίσως βοηθά στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου, του διαβήτη, ακόμα και της γρίπης.

Ακόμη έχει παρατηρηθεί πως ούτε ο μισός πληθυσμός του πλανήτη δεν παίρνει τη συνιστώμενη ημερήσια δόση (400 διεθνείς μονάδες), ενώ ακόμη λιγότεροι παίρνουν την απαιτούμενη δόση των 1000 μονάδων ημερησίως έτσι ώστε να αποκομίσουν τα επιπλέον οφέλη της.

Βάλτε, λοιπόν, στη ζωή σας αυτόν τον πολύτιμο σύμμαχο καταναλώνοντας σολομό, τόνο, ενισχυμένο γάλα ή μουρουνέλαιο. Αν δε σας αρέσει τίποτα από τα παραπάνω τότε αναγκαστικά θα πρέπει να καταφύγετε σε συμπληρώματα διατροφής, καθώς η έλλειψη της βιταμίνης D οδηγεί σε συμπτώματα κόπωσης και πόνους στις αρθρώσεις.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ