Γίνατε 30; Δέκα υγιεινές συνήθειες που όλες πρέπει να υιοθετήσετε

Γιατί η εφηβεία αποτελεί πια παρελθόν!

Το να γίνεται μία γυναίκα 30, ή έστω να είναι κοντά, 4 χρόνια κάτω 4 πάνω δεν θα τα χαλάσαουμε, δεν σημαίνει μόνο ότι περνά σε ένα εντελώς νέο επίπεδο στη ζωή της, μεγαλύτερη ωριμότητα, περισσότερες ευθύνες και φυσικά περισσότερες υποχρεώσεις, αλλά κυρίως και πάνω απ΄όλα σημαίνει ότι θα πρέπει να φροντίζει περισσότερο τον εαυτό της! Ναι κορίτσια, καλώς ή κακώς δεν είμαστε πλέον 18, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να προσέχουμε την υγεία μας λίγο παραπάνω! Παρακάτω λοιπόν, σας έχουμε 10 πράγματα που μπορείτε και οφείλετε να κάνετε, προκειμένου να φροντίσετε το σώμα σας και να εξασφαλίσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής!

1. Βρείτε μία άσκηση που σας ταιριάζει: Ξεχάστε τα δεν έχω χρόνο για γυμναστήριο γιατί απλά έχετε και το ξέρετε καλά! Είναι απολύτως λογικό να βαριέστε τη γυμναστική, αλλά αν βρείτε κάτι που θα το αγαπάτε και θα σας είναι ευχάριστο, σίγουρα θα αλάξετε γνώμη για την άσκηση.

2. Περισσότερο νερό: Μπορεί στην εφηβεία όταν διψούσατε να πίνατε αναψυκτικά και έτοιμους χυμούς, αλλά τώρα το νερό κρίνεται απαραίτητο. Βάλτε το λιγότερο 8 ποτήρια στην καθημερινότητά σας και θα δείτε τεράστια διαφορά σε όλους τους τομείς.

3. Ο ύπνος πιο απαραίτητος από ποτέ: Ξενυχτούσατε και την  επόμενη μέρα δείχνατε φρέσκια σαν την άνοιξη; Αυτά last year γιατί τώρα, με ένα απλό ξενύχτι ο μαύρος κύκλος και το ερεθισμένο δέρμα, είναι πια γεγονός! Οπότε 6-8 ώρες ύπνου, επιβάλλονται!

4. Βρείτε ένα γιατρό που εμπιστεύεστε: Καλά δεν εννοούμε σε όλους τους τομείς, γιατί είναι κάπως δύσκολο, αλλά θα πρέπει να υπάρχει στη ζωή σας ένας γυναικολόγος ή παθολόγος, που θα του έχετε τυφλή εμπιστοσύνη και θα σας ταιριάζει απόλυτα.

5. Τέλος οι ενοχές: Φάγατε παραπάνω; Θα φάτε πιο συντηρητικά και υγιεινά την επόμενη μέρα! Γενικότερα, σταματήστε να νιώθετε ενοχές για τις μικρές απολαύσεις της ζωής! Φάτε το γλυκάκι σας και νιώστε υπέροχα!

6. Λιγότερη τηλεόραση: Τώρα πραγματικά η τηλεόραση δεν προσφέρει τίποτα, ή τουλάχιστον όχι περισσότερα από ένα βιβλίο, μία ταινία, μία βόλτα ή λίγο τρέξιμο στο πάρκο! Σβήστε την τηλεόραση και βγείτε έξω!

7. Όχι στις υπερβολές: Ναι παχύνατε, αλλά το να τιμωρείτε τον εαυτό και το σώμα σας δεν είναι λύση. Ξεχάστε τις εξαντλητικές δίαιτες που ίσως απέδιδαν όταν ήσασταν έφηβη και υιοθετείστε μία υγιεινή διατροφή που θα έχει σίγουρα και με διάρκεια αποτελέσματα.

8. Αλκοόλ σε ειδικές περιπτώσεις: Και εννοούμε σε μία γιορτή ή μια έξοδο. Το να μαζεύεστε μέρα παρά μέρα σε σπίτια και να... γονατίζετε τις μπύρες, δεν είναι και ό, τι καλύτερο!

9. Κόψτε ή ελαττώστε το κάπνισμα: Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο, αλλά αξίζει τον κόπο. Δεν θα δείτε διαφορά μόνο στην υγεία και τις αντοχές σας αλλά ακόμα και στην τσέπη σας!

10. Δείτε τους φίλους σας: Όσο μεγαλώνουμε, οι υποχρεώσεις αυξάνονται και οι κοινωνικές συναναστροφές μας μειώνονται. Μη χάνεστε λοιπόν από τους φίλους σας και κάντε ένα πρόγραμμα που φυσικά θα τηρείτε, ώστε να τους βλέπετε μία ή και περισσότερες φορές μέσα στη βδομάδα.

Διαβάστε ακόμη:

Ανακουφιστείτε από τον επίμονο βήχα με αυτό το homemade σιρόπι!

Έχετε νεύρα πριν και κατά τη διάρκεια της περιόδου; Αυτές οι τροφές θα σας καλμάρουν!

Πόνεσε ο λαιμός σας; Γευτείτε φέτες λεμονιού με τζίντζερ και μέλι

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ