Hangover part 4:Παρασύρθηκες και ξενύχτησες;Αντιμετώπισε τη δυσφορία της επόμενης μέρας.

Μπορείς και εσύ να επιβιώσεις!

 

Δεν είναι λίγες οι φορές που ενώ έχεις προγραμματίσει να βγεις για ένα χαλαρό ποτό, χάνεις τον έλεγχο (λίγο η παρέα, λίγο η μουσική και ο χορός) και καταλήγεις να το...ξημερώνεις, με αποτέλεσμα την επόμενη μέρα να εμφανίζεσαι στη δουλειά σε κακό χάλι. Ωστόσο,αφού δεν κατάφερες να αποφύγεις την κραιπάλη, ακολούθησε τα παρακάτω tips προκειμένου να ανακτήσεις τη χαμένη σου ενέργεια.

-Πιές νερό.

Σίγουρα θα ενυδατώσει τον οργανισμό σου, όμως προσπάθησε να αποφύγεις την υπερβολική κατανάλωσή του, αφού το μόνο που θα καταφέρεις είναι να επιβαρύνεις το ήδη ταλαιπωρημένο στομάχι σου.

-Πιες καφέ με μέτρο.

Είναι γεγονός ότι μια μικρή δόση καφέ θα σε τονώσει. Ωστόσο, μην το παρακάνεις γιατί η διουρητική δράση του θα σε αφυδατώσει περισσότερο.

-Πρόσεχε τη διατροφή σου.

Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε υδατάνθρακες, όπως τοστ ή μακαρόνια, θα αυξήσουν και πάλι τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου. Συμπλήρωσε το γεύμα σου με λαχανικά ή φρούτα.


-Βάλε...ήλιο στη μέρα σου.

Προτιμώντας ένα φωτεινό μέρος στο χώρο εργασίας σου θα αποκτήσεις περισσότερη ζωντάνια, ενώ παράλληλα θα μειωθεί η υπνηλία σου.


-Κάνε ένα break.

Κάθε φορά που νιώθεις πλήρως εξαντλημένη κάνε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα. Ένας μικρός περίπατος ή μερικές απλές διατάσεις θα σε αναζωογονήσουν.


-Κινήσου με κάθε ευκαιρία.

Μην είσαι συνεχώς καθηλωμένη σε μια καρέκλα.Το μόνο αποτέλεσμα που θα πετύχεις θα είναι να ονειρεύεσαι μόνο το κρεβάτι σου.

 

Διαβάστε ακόμη:

Πονάει η κοιλιά σας; Δοκιμάστε την DIY συνταγή που κάνει θαύματα!

Προσοχή: Τι θα πάθετε αν βάζετε το κινητό στην τσέπη του παντελονιού

 

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ