Τηλεθέαση: Πρωτιά για MasterChef, αγώνα μπάσκετ - Άγιο Έρωτα αλλά και πολλά μονοψήφια στην ενημέρωση

Κατερίνα Μπούσιου
Τηλεθέαση: Πρωτιά για MasterChef, αγώνα μπάσκετ - Άγιο Έρωτα αλλά και πολλά μονοψήφια στην ενημέρωση

Τι συμβαίνει και οι τηλεοπτικές σειρές κάνουν πραγματικό αγώνα για λίγα νούμερα τηλεθέασης παραπάνω; 

Αναμενόταν ότι θα είχαμε μεγάλο ανταγωνισμό τη χθεσινή ημέρα μεταξύ σειρών μυθοπλασίας, reality και έκτακτων ενημερωτικών εκπομπών, αλλά όταν υπάρχει ενδιάμεσα και ένας αγώνας μπάσκετ το αντρικό κυρίως κοινό, στρέφεται εκεί.

Η ΕΤ3 «είδε» για πρώτη φορά τόσο μεγάλα νούμερα τηλεθέασης εξαιτίας του αγώνα μπάσκετ Παναθηναϊκού - Ολυμπιακού, ενώ το MasterChef έκανε καλό ξεκίνημα, παρά τις αλλαγές στη δομή του. Το «πείραμα» αλλαγής μέρας προβολής για τον Άγιο Έρωτα πέτυχε, αλλά οι σειρές της ΕΡΤ, γνώρισαν σχεδόν καταστροφική πτώση στις σειρές μυθοπλασίας της.

Στην πρεμιέρα του MasterChef 9 μας έλειψαν οι auditions, το bootcamp και οι γυναίκες chefs

Πρεμιέρα με το «δεξί» για το MasterChef, τα άτυχα Παιχνίδια Εκδίκησης και η σταθερή αξία στον Άγιο Έρωτα

Το MasterChef παρά τις αλλαγές στη δομή του χωρίς οντισιόν, αλλά με Κοντιζά, Κουτσόπουλο, Ιωαννίδη σε μεγάλα κέφια κατάφερε να κάνει μία πρεμιέρα αντάξια των 9 τηλεοπτικών του κύκλων. Αντιμετωπίζοντας ισχυρούς αντιπάλους με γνωστές σειρές και την πρεμιέρα στα Παιχνίδια Εκδίκησης του ΑΝΤ1.

Η δεύτερη σειρά έκανε μία καλή αρχή, αλλά ατύχησε από το χαμηλό lead in της. Όμως προς στο δεύτερο επεισόδιό της μετά τις 22.00 κατάφερε να αγγίξει το 14,6% και μέσο όρο όμως συνολικά στο 11,2% στο δυναμικό κοινό. Το κοινό ανέμενε εκείνη την ώρα να δει το Grand Hotel όπως το έχει συνηθίσει. Όταν του αλλάζεις συνήθειες δεν ευνοείς ούτε την προηγούμενη επιλογή, ούτε τη νεότερη. Μένει να δούμε ποιες θα είναι τελικά οι μέρες και οι ώρες που θα παίζει η νέα σειρά.

Πρεμιέρα στα Παιχνίδια Εκδίκησης με «κύμα» αγάπης στην προδομένη Λαμπροπούλου - Tι έγραψαν στο Χ

Ο μαγειρικός διαγωνισμός του Star τερμάτισε πρώτος στο δυναμικό κοινό από όλα συνολικά τα προγράμματα (και τις ενημερωτικές εκπομπές για την ορκωμοσία του Trump) με 19,9% μέσο όρο στο δυναμικό κοινό και 15,2% στο γενικό σύνολο. Το peak του σε ένα τέταρτο (λίγο πριν τις 23.00) ήταν το 24,1%.

Πρώτος όμως στο γενικό σύνολο για την prime time ζώνη (ξεκίνησε όμως εκτάκτως το διπλό επεισόδιο στις 20.00 νωρίτερα από όλους) ήταν ο Άγιος Έρωτας στον Alpha, με 17,9% μέσο όρο. Χαμηλότερα (13,4%) ήταν στο δυναμικό κοινό και το peak του σε ένα τέταρτο, έφτασε μέχρι και το 19,0%.

Η σειρά ήδη από τον Δεκέμβριο σημειώνει μεγάλη άνοδο και ευνοείται και στο μέλλον από τη είσοδο και των συνολικά 5 προσώπων και γνωστών ηθοποιών που εντάσσονται στο δυναμικό της.

Άγιος Έρωτας: Ο Ηλίας Βαλάσης μας έδειξε τη δολοφόνο του: Το τελευταίο πλάνο του στη σειρά

https://www.instagram.com/reel/DFD8wosoug2/

Ο αγώνας μπάσκετ στην ΕΤ3 (μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού) ζημίωσε τη μυθοπλασία και συγκέντρωσε ένα 18,5% στο δυναμικό κοινό και ένα 14,% στο γενικό σύνολο, δηλαδή στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες του κοινού.

Γιατί εκεί κυριαρχεί μόνο η Γη της ελιάς. Αν και δεύτερη μόνο σε αυτή την κατηγορία μετά τον Άγιο Έρωτα, έκανε 16,6% μέσο όρο.

Η σειρά του Αντρέα Γεωργίου όμως χάνει σταδιακά το τελευταίο διάστημα στο δυναμικό κοινό που είναι όμως και το ζητούμενο στη διαφημιστική αγορά. Παρόλα αυτά είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα συνεχίσει και με 5ο κύκλο την επόμενη σεζόν.

Η Γη της Ελιάς: Η Κουλουκάκου απάντησε στο spoiler για Στάθη - Ιουλία με τη φράση «δεν χωρίζουμε»

Όπως βλέπεις αρκετές σειρές μυθοπλασίας δίνουν πραγματικό αγώνα για να ανεβάσουν τις επιδόσεις τους και να στρέψουν ξανά τον τηλεθεατή και την τηλεθεάτρια, στη μικρή οθόνη, να κάνουν συνήθειά του τη θέαση από την τηλεόραση και όχι από τις πλατφόρμες.

Δεν ξέρω αν οι τόσο αρνητικές και υπερβολικές κριτικές που ακούστηκαν και γράφτηκαν για τη Μαρία που έγινε Κάλλας το τελευταίο διάστημα, επηρέασαν το κοινό και η σειρά έκανε χθες το βράδυ, μόνο ένα 5,7% στο γενικό σύνολο και ένα εξίσου απογοητευτικό 2,8% στο δυναμικό κοινό, αλλά η ΕΡΤ γενικότερα χθες είχε μεγάλη πτώση στη μυθοπλασία της.

«Η Μαρία που έγινε Κάλλας»: Ευρωπαϊκή διάκριση μετά τις κριτικές και 4 εκατομμύρια προβολές

https://www.instagram.com/reel/DFDrqpDKn_C/

Ακόμη και η Παραλία που έχει μία πολύ καλή πορεία φέτος και αγαπιέται και «συζητιέται», στα social media, έκανε επίσης ένα 2,8% στη μία κατηγορία και 4,5% στο σύνολο.

Όσο για τις ενημερωτικές εκπομπές για την ορκωμοσία του Trump, οι περισσότερες ξεκίνησαν λίγο πριν τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των καναλιών τους και μετά εντάχθηκαν σε αυτά. Το Mega πήρε πρωτιά με 14,8% στο δυναμικό κοινό, αλλά γενικότερα έχουμε μία μεγάλη απαξίωση του κοινού στα δελτία ειδήσεων το τελευταίο διάστημα και αυτό το φαινόμενο θα μας απασχολήσει στο μέλλον.

Δεν αξίζει για παράδειγμα ούτε στον Νίκο Χατζηνικολάου, ούτε και στον ΑΝΤ1 το 8,7%, αλλά ούτε και στη Σία Κοσιώνη στον ΣΚΑΙ το επίσης μονοψήφιο 8,0% στο νεανικό κοινό.

Παιχνίδια Εκδίκησης (Νο1 trend από χθες το βράδυ), Άγιος Έρωτας και MasterChef έκαναν και άλλες πρωτιές στο Χ με τα σχόλια των φανς τους.