Τρεις λόγοι για να αρχίσεις να απολαμβάνεις δημητριακά με βρώμη

Τρεις λόγοι για να αρχίσεις να απολαμβάνεις δημητριακά με βρώμη
Lefteris_Partsalis

Μία ματιά στα social media είναι αρκετή για να διαπιστώσεις πως όσοι επιλέγουν να ακολουθούν μία πλούσια και γευστική διατροφή, έχουν βάλει τη βρώμη στην καθημερινότητά τους.

Από μπάρες μέχρι breakfast bowls και μπισκότα με δημητριακά βρώμης. Η βρώμη μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους και με αυτήν, μπορείς να δημιουργήσεις ευφάνταστα και γευστικά πιάτα και σνακ, για κάθε ώρα της ημέρας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να «εξοπλίσεις» καταλλήλως τα ντουλάπια της κουζίνας σου, δηλαδή να φροντίσεις ώστε να υπάρχουν ανά πάσα στιγμή εκεί τα προϊόντα δημητριακών βρώμης, τα οποία θα «ξεκλειδώσουν» τη φαντασία σου και θα σε συστήσουν σε νέες γεύσεις.

Στην περίπτωση, λοιπόν, που δεν ανήκεις ακόμη στο club των oat lovers, αλλά επιθυμείς να ανακαλύψεις το γιατί τα δημητριακά με βρώμη είναι must σήμερα, συνέχισε να διαβάζεις, για να μάθεις περισσότερα για την απολαυστική πλευρά του πιο δημοφιλή καρπού στον κόσμο!

#1 Θα σε κάνει να αγαπήσεις το πρωινό γεύμα και να ανυπομονείς να το γευτείς

Αν ανήκεις και εσύ σε εκείνες που φεύγουν βιαστικές το πρωί από το σπίτι για να πάνε στο γραφείο, τότε η βρώμη μπορεί να σε κάνει να αγαπήσεις το πρωινό σου και να θέλεις να «ξεκλέβεις» κάθε πρωί έστω και πέντε λεπτά από τον χρόνο σου, για να απολαμβάνεις ένα νόστιμο breakfast bowl. Για την ακρίβεια, ένα μπολ με δημητριακά βρώμης μπορεί να σε κάνει να ονειρεύεσαι το πρωινό σου, ήδη από το προηγούμενο βράδυ.

Και πίστεψέ μας, είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσεις ένα πλούσιο πρωινό με βρώμη, αφού αρκεί να βάλεις σε ένα μπολ λίγα oat muesli ή oat granola, να προσθέσεις το ρόφημα της προτίμησής σου -φυτικό ή όχι- και μερικά λαχταριστά toppings, όπως φρούτα, για να δώσεις ώθηση και γεύση στο πρωινό σου.

Must tip: Καλό είναι να επιλέγεις για το πρωινό σου δημητριακά με βρώμη που ξεχωρίζουν διαχρονικά για τη γεύση και την ποιότητά τους, όπως τα Kölln Oat Muesli με Φρούτα - χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή τα Kölln Oat Granola Σοκολάτα – Μπισκότο και τα Kölln Oat Granola Σοκολάτα – Μπισκότο Κακάο. Διότι, όπως είναι γνωστό, από το 1820 η Kölln παράγει υψηλής ποιότητας προϊόντα με βάση τη βρώμη, που προέρχονται από κομμένους και πιεσμένους σπόρους αρίστης ποιότητας.

DIMITRIAKA_1.jpg

#2 Θα σε βοηθήσει να κάνεις τη διατροφή σου πιο πλούσια σε προϊόντα ολικής άλεσης

Τα τελευταία χρόνια ακούμε και διαβάζουμε συνεχώς για τη σημασία που έχει η κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής. Αν αισθάνεσαι, λοιπόν, πως το καθημερινό σου μενού δεν περιέχει αρκετή κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης, η επιλογή γευμάτων με δημητριακά με βρώμη, όπως τα oat muesli, δηλαδή ένα μείγμα νιφάδων βρώμης, δημητριακών και φρούτων, καθώς και τα oat granola, που παρασκευάζονται με βάση τις νιφάδες βρώμης, θα σε βοηθήσει να τα καταφέρεις με τον πλέον γευστικό τρόπο.

DIMITRIAKA_2.jpg

Το σημαντικό στοιχείο στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι να επιλέγεις δημητριακά που περιέχουν βρώμη ολικής άλεσης, όπως τα Kölln. Μάλιστα, τα συγκεκριμένα δημητριακά περιέχουν βρώμη ολικής άλεσης, η οποία διατηρεί όλα τα θρεπτικά συστατικά του καρπού, χάρη στην ήπια επεξεργασία που υποβάλλεται.

DIMITRIAKA_3.jpg

#3 Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης

Πιθανότατα έχεις ακούσει ή διαβάσει ξανά για τα οφέλη των αντιοξειδωτικών στον οργανισμό σου. Αλήθεια όμως, γνωρίζεις τι είναι; Τα αντιοξειδωτικά, λοιπόν, είναι ουσίες που προστατεύουν τα κύτταρα του οργανισμού σου από τις επιδράσεις των ελεύθερων ριζών και συμβάλλουν στην πρόληψη ασθενειών και της πρόωρης γήρανσης. Γενικά, τα αντιοξειδωτικά αποτελούν άμυνα για τον οργανισμό, χαρίζοντάς του ευεξία. Τροφές, λοιπόν, που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, όπως η βρώμη, αξίζουν μία θέση στην καθημερινή σου διατροφή. Αν καταναλώνεις συχνά βρώμη, μάλιστα, μπορείς να βοηθάς τον οργανισμό σου να διατηρεί τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα σε φυσιολογικά επίπεδα, χάρη στις β-γλυκάνες, δηλαδή τις φυτικές ίνες, που περιέχει η συγκεκριμένη τροφή. Και αυτός είναι αναμφίβολα ένας καλός λόγος για να εντάξεις τα δημητριακά με βρώμη στη διατροφή σου!

DIMITRIAKA_4.jpg

Το σίγουρο είναι πως το να δώσεις περισσότερη γεύση στη διατροφή σου και να μην φεύγεις στο εξής το πρωί από το σπίτι, χωρίς να απολαμβάνεις το breakfast bowl σου, δεν είναι και τόσο δύσκολη υπόθεση. Αρκεί να έχεις κάθε μέρα στην κουζίνα σου δημητριακά με βρώμη, με τα οποία θα μπορείς να δημιουργείς πλούσιους και γευστικούς συνδυασμούς, συνταγές με προϊόντα βρώμης που θα σε κάνουν να ανυπομονείς να απολαύσεις το πρωινό σου -και όχι μόνο!

Tags
DPG Network