5 tips για να νιώσεις δυνατή απέναντι σε κάθε δυσκολία

2 SHARES

Μην το βάζεις κάτω ό,τι κι αν συμβαίνει! Πίστεψε στον εαυτό σου.

Εμείς οι γυναίκες είμαστε πολύ δυνατές από τη φύση μας. Έχουμε την ψυχική δύναμη και τις αντοχές  να αντιμετωπίσουμε δυσκολίες της καθημερινότητας, να είμαστε συγχρόνως μητέρες και εργαζόμενες, να φροντίζουμε το σπίτι μας και να κάνουμε γενικά χίλια δυο πράγματα. Μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα!

Έχουμε υπερδυνάμεις και το ξέρουμε πολύ καλά. Υπάρχουν, όμως, κι εκείνες οι στιγμές που πέφτουμε, που η ψυχολογία μας δεν είναι και στα καλύτερά της. Και τότε είναι που χάνουμε την αυτοπεποίθησή μας. Νιώθουμε μικρές απέναντι σε προκλήσεις της καθημερινότητας ή στις απαιτήσεις των άλλων.

Καταλαβαίνεις τι εννοώ, έτσι δεν είναι; Αν, λοιπόν, είσαι κι εσύ σε αυτήν τη φάση ή αν τελευταία νιώθεις να μην πιστεύεις στον εαυτό σου, να έχεις χάσεις την αυτοπεποίθησή σου, μην το βάζεις κάτω. Όλα τα μπορείς!

Ας τελειώνουμε επιτέλους με τα fillers! Η Jamie Lee Curtis εξυμνεί τη φυσική ομορφιά κάθε γυναίκας

Και ακολουθώντας τα tips που θα δεις παρακάτω, θα καταφέρεις πολύ σύντομα να νιώσεις ξανά δυνατή. Να πιστέψεις πραγματικά σε εσένα και στις δυνατότητές σου. Μια γυναίκα όλα τα μπορεί, άλλωστε. Αυτό να το θυμάσαι πάντα!

Τα μυστικά για να βρεις τη δύναμή σου και πάλι

#1 Όταν νιώθεις δυνατή, αλλά κάποιος θέλει να σε μειώσει… απλά κρατήσου

Στον δρόμο σου θα συναντήσεις πολλούς τοξικούς ανθρώπους, οι οποίοι θα θελήσουν να σε μειώσουν, να σε κάνουν να αισθανθείς αδύναμη και χωρίς αυτοπεποίθηση. Μην υποκύψεις!

Πες στον εαυτό σου «Κρατήσου» όσες περισσότερες φορές μπορείς, μην αντιδράσεις και μη δείξεις τον εκνευρισμό σου. Μείνε δυνατή και απλά αγνόησέ τους. Αξίζει να χαλάς τη διάθεσή σου σε τέτοιες περιπτώσεις; Φυσικά και όχι!

via GIPHY

#2 Όταν ετοιμάζεσαι για μια πολύ σημαντική στιγμή, κοίταξε τον εαυτό σου στον καθρέφτη

Λίγο πριν από μια συνέντευξη για δουλειά, λίγο πριν από την εκφώνηση λόγου μπροστά σε μεγάλο κοινό, όλες διστάζουμε, νιώθουμε να αγχωνόμαστε και να χάνουμε την αυτοπεποίθησή μας.

Αν σου συμβαίνει αυτό, μην το βάλεις κάτω. Μπορείς να τα καταφέρεις και θα τα καταφέρεις. Στάσου μπροστά από έναν καθρέφτη στη Superwoman στάση (ίσια πλάτη, τα χέρια δίπλα στους γοφούς, έξω το στήθος, ψηλά το πηγούνι) για δύο λεπτά. Σύμφωνα με ειδικούς, αυτή η στάση του εαυτού σου αποτυπώνεται στον εγκέφαλο για πάρα πολλές ώρες και σε βοηθά να ενισχύσεις την αυτοπεποίθησή σου.

#3 Όταν βιώνεις μια προσωπική ανησυχία, παραδέξου ότι δεν μπορείς να ελέγχεις τα πάντα

Όλοι έχουμε τις ανησυχίες μας. Αγχωνόμαστε για την υγεία των γονιών μας, για το αν θα έχει προοπτική η δουλειά μας, για το αν η σχέση με τον σύντροφό μας είναι αληθινή. Και αυτό το άγχος – άπαξ και ξεκινήσει- εντείνεται ολοένα και περισσότερο.

Είσαι σε αυτήν τη φάση; Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι τέτοιου είδους φόβοι και άγχη αφορούν καταστάσεις τις οποίες δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Αφού, λοιπόν, δεν μπορείς να ελέγξεις μια κατάσταση, πες στον εαυτό σου «That’s ok! Δεν μπορείς να έχεις τον έλεγχο των πάντων. Πάρε μια βαθιά ανάσα και πάμε παρακάτω». Όσες περισσότερες φορές το κάνεις αυτό, θα δεις πως τόσο καλύτερα θα νιώσεις.

#4 Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις μια νέα κατάσταση, νιώσε ασφαλής

Το ξέρω! Όταν σου έρχεται μια νέα πρόταση για δουλειά, όταν οι φίλοι σου σε πείθουν να ξεκινήσετε μαζί extreme sports, όταν είσαι έτοιμη να αντιμετωπίσεις μια νέα πρόκληση, πάντα νιώθεις ανασφάλεια.

«Πήρα τη σωστή απόφαση;», «Πού πήγα να μπλέξω τώρα;», σκέφτεσαι σε τέτοιες περιπτώσεις. Μην πτοείσαι, θα σου πω εγώ. Σύμφωνα με τους ειδικούς, όταν κάνεις τέτοιες σκέψεις και η ανασφάλεια σε κυριεύει, καλό είναι να βρεις το δικό σου mantra, που θα σου δώσει δύναμη, αλλά και να πείσεις τον εαυτό σου πως είσαι ασφαλής. Επειδή έφυγες από μια κατάσταση και ξεκίνησες κάτι νέο στη ζωή σου δεν πάει να πει ότι βρίσκεσαι στον αέρα!

via GIPHY

#5 Όταν δεν θέλεις να προσποιηθείς, πες την αλήθεια με ευγένεια

Σίγουρα θα σου έχει συμβεί στη δουλειά να σου κάνει παρατήρηση κάποιος προϊστάμενος, ο οποίος – εν τέλει- δεν είχε και δίκιο. Ξέρω… Μπορεί στο παρελθόν να το άφηνες να πέσει κάτω, όμως συγχρόνως έπεφτες κι εσύ ψυχολογικά.

Σου αξίζει κάτι τέτοιο; Όχι! Πρέπει να υπερασπιστείς τον εαυτό σου, να νιώσεις δυνατή και να μιλήσεις, πάντα με σεβασμό και ευγένεια στον προϊστάμενό σου ή στον οποιονδήποτε σε έχει προσβάλει.

Το «κλειδί», λοιπόν, είναι να πεις φωναχτά όλα όσα σκέφτεσαι εκείνη τη στιγμή. Να βρεις τη δύναμη να μιλήσεις με ωραίο τρόπο, σεβόμενη έτσι και τον συνομιλητή, αλλά κυρίως τον εαυτό σου.

2 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ