Υποφέρεις από άγχος και νευρικότητα; Να τι πρέπει να περιέχει η διατροφή σου

2 SHARES

Και με «εντολή» ειδικών

Το καλοκαίρι πλησιάζει σιγά σιγά στο τέλος του και νιώθουμε ήδη αυτό το συναίσθημα κατάθλιψης που μας πιάνει όσο ο καιρός αρχίζει να αλλάζει. Θυμόμαστε ξεκούραση και διακοπές και μελαγχολούμε και από την άλλη έχουμε το άγχος της δουλειάς (του σχολείου ή της σχολής ενδεχομένως) και δεν ξέρουμε πώς να διαχειριστούμε αυτήν την αλλαγή.

Και μπορεί να μην το πιστεύεις, αλλά η απότομη (ή και όχι) αλλαγή επηρεάζει πολύ και τον οργανισμό και την ψυχολογία μας. Και αν είσαι και από τους ανθρώπους που αγχώνονται εύκολα, τότε τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα για εσένα. Σίγουρα καταπολεμάς το άγχος σου με μια κανάτα καφέ και δεν τρως σχεδόν τίποτα. Και αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο και τραγικό λάθος.

Δες και αυτό: 4 τροφές που πρέπει να τρως κάθε φορά που αγχώνεσαι

Το άγχος είναι σημαντική υπόθεση και δεν πρέπει να το περνάς έτσι στα ψιλά γράμματα. Σίγουρα ο γιατρός σου θα ξέρει να σου πει πολλά περισσότερα πράγματα και να σε βοηθήσει σε αυτό, γι’ αυτό κι εμείς έχουμε να σου προτείνουμε μόνο 4 τροφές που μπορείς να βάλεις στο διατροφολόγιο σου για να καταπολεμήσεις το άγχος.

  • Τροφές που περιέχουν μαγνήσιο
    Τα τρόφιμα που είναι φυσικά πλούσια σε μαγνήσιο μπορούν ως εκ τούτου να βοηθήσουν ένα άτομο να αισθάνεται πιο ήρεμο. Μαγνήσιο περιέχουν τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι, τα όσπρια, τα καρύδια και τα προϊόντα ολικής αλέσεως.
  • Ψευδάργυρος
    Πολύ καλή δουλειά στον οργανισμό σου κάνει και ο ψευδάργυρος. Τρόφιμα πλούσια σε ψευδάργυρο είναι τα στρείδια, το κάσιους, το συκώτι, το βόειο κρέας και οι κρόκοι αυγών που έχουν συνδεθεί με τη μείωση του άγχους.
  • Σπαράγγια
    Με βάση μία έρευνα, η κινεζική κυβέρνηση ενέκρινε τη χρήση εκχυλίσματος σπαραγγιού ως ένα φυσιολογικό συστατικό τροφίμων και ποτών, λόγω των αγχολυτικών του ιδιοτήτων.
  • Βιταμίνη Β
    Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνες Β, όπως το αβοκάντο και τα αμύγδαλα ... απελευθερώνουν νευροδιαβιβαστές όπως η σεροτονίνη και η ντοπαμίνη. Είναι ένα ασφαλές και εύκολο πρώτο βήμα στη διαχείριση του άγχους.

Διάβασε ακόμη: Τι είναι το προσωρινό και τι το χρόνιο στρες;

Θα σε κάνουμε βασίλισσα. Ακολούθησέ μας στο Instagram!
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies