4 φρούτα που μπορείς να φας για να μείνεις πάντα σε φόρμα

Και βρίσκονται ήδη στην κουζίνα σου

Όταν μιλάμε για υγιεινή διατροφή, δεν χρειάζεται να περιπλέκουμε τα πράγματα. Είναι πολύ απλά και πολύ κατανοητά και εύκολο φυσικά το να ακολουθήσεις νέους (ή και όχι) κανόνες. Φυσικά όταν αναφερόμαστε σε διατροφή αυτή περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά της εποχής, τα οποία σε βοηθούν στην προσπάθειά σου αυτή.

Για να μην τα πολυλογούμε όμως, βρήκαμε ποια είναι τα τέσσερα φρούτα που πρέπει να τρως αυτό το φθινόπωρο, αν θες να μείνεις σε φόρμα.

Μήλα
Η έκφραση «ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα», δεν έχει βγει τυχαία. Τα μήλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που σε κρατούν χορτάτη. Το φρούτο αυτό είναι η καλύτερη ιδέα για σνακ ή για να «στολίσεις» τη σαλάτα σου.

Πορτοκάλια
Τα πορτοκάλια όχι μόνο είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αλλά είναι επίσης γεμάτα με νερό για να σε κρατούν ενυδατωμένη καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το να μένεις ενυδατωμένη παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσο πεινασμένη νιώθεις. Οπότε το να φας για σνακ ένα πορτοκάλι μπορεί να σε χορτάσει και να εξαλείψει τις περιττές λιγούρες.

Σμέουρα
Σε 9 γραμμάρια φυτικών ινών ανά φλιτζάνι, τα σμέουρα περιέχουν περισσότερες από οποιοδήποτε άλλο φρούτο. Είναι το ιδανικό φρούτο για το πρωινό σου γιαούρτι ή το τοστ σου το απόγευμα.

Ρόδι
Ένα άλλο φρούτο με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες, είναι τα ρόδια που πρέπει να αποτελούν βασικό συστατικό της διατροφής σου. Για πιο γρήγορο και εύκολο σνακ μπορείς να βρεις κατεψυγμένους σπόρους ροδιού (αν βαριέσαι το καθάρισμα).

Δες και αυτό:  Τα 12 τοπ φρέσκα φρούτα και λαχανικά του φθινοπώρου

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ