Nιώθεις πως διψάς διαρκώς; Να γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό

4 SHARES

2 πράγματα μπορεί να σημαίνει αυτό

Το νερό είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή σου. Το χρειάζεσαι κυρίως για την επιβίωσή σου, αλλά και για να λειτουργεί σωστά ο οργανισμός και το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Αυτή τη φορά δε θα σου πούμε πόσο νερό χρειάζεται να πίνεις την ημέρα, το έχουμε αναλύσει αρκετές φορές σε άλλα θέματα. Θα αναφερθούμε όμως σε ένα ερώτημα που ενδεχομένως να βασανίζει κι εσένα το τελευταίο διάστημα. Νιώθεις συνεχώς διψασμένη ενώ πίνεις νερό και δεν ξέρεις τον λόγο;

Υπάρχουν κάποιες αιτίες που μπορεί να συμβαίνει αυτό και ίσως θα πρέπει να το ψάξεις. Εάν αισθάνεστε πάντα αφυδατωμένη, μπορεί να είναι ένδειξη πιθανού προβλήματος υγείας και είναι ένας καλός λόγος να κάνεις μια επίσκεψη στον οικογενειακό γιατρό σου. Τώρα το καλοκαίρι ειδικά που πρέπει να καταναλώνεις και περισσότερα υγρά λόγω ζέστης, αν δεις πως σου συμβαίνει αυτό, να τι μπορεί να σημαίνει.

Διαβήτης

Και όχι δεν εννοούμε αυτόν που χρησιμοποιούσες μικρή στο σχολείο για να κάνεις κύκλους. Η αδιαπέραστη δίψα μπορεί να είναι ένα σημάδι διαβήτη, λέει η Erica Hall, ιατρός ενδοκρινολογίας και πιστοποιημένος εκπαιδευτής διαβήτη στη Ιατρική Σχολή Johns Hopkins. «Όταν τα επίπεδα ινσουλίνης είναι χαμηλά, η γλυκόζη σακχάρου δεν μπορεί να μεταβολιστεί και συσσωρεύεται στην κυκλοφορία του αίματός σου», εξηγεί η Hall. «Τα νεφρά πρέπει να εργάζονται υπερωρίες για να φιλτράρουν αυτήν την υπερβολική ποσότητα γλυκόζης. Η περίσσεια ποσότητα γλυκόζης απεκκρίνεται στα ούρα, αλλά τα νεφρά εξακολουθούν να παίρνουν υγρά από τους ιστούς, γεγονός που σε αφυδατώνει Όταν το σώμα αφυδατώνεται, ενεργοποιεί την αντίδραση δίψας. Εάν έχεις διαβήτη, μπορεί επίσης να εμφανίσεις συχνοουρία, κόπωση και απροσδόκητη απώλεια βάρους». Ωστόσο καλό είναι να κάνεις μια επίσκεψη στον γιατρό σου.

Αφυδάτωση

Εντάξει, προφανές, όμως είναι επίσης πολύ, πολύ συνηθισμένο. Εάν διψάς, δοκίμασε πρώτα να πιείς περισσότερη ποσότητα νερού. Άλλα σημάδια που θα σου δείξουν πως είσαι αφυδατωμένη είναι η ξηροστομία, πονοκέφαλος και ούρα που είναι πολύ έντονο το χρώμα τους από το συνηθισμένο. Οι Εθνικές Ακαδημίες Επιστημών, Μηχανικών και Ιατρικής έχουν καθορίσει ότι οι άνθρωποι χρειάζονται μεταξύ 11,5 έως 15,5 φλιτζάνια υγρού την ημέρα, και πλούσιες σε νερό τροφές όπως σταφύλια ή σέλινο που υπολογίζονται στη συνολική πρόσληψη.

Όμως ο ζεστός καιρός, η άσκηση, η κατανάλωση αλκοόλ, ο εμετός ή η διάρροια μπορούν να σε στεγνώσουν και να σε κάνουν να χρειάζεσαι λίγο περισσότερο νερό από το συνηθισμένο.

4 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ