Οι τροφές που μπορείς να καταναλώνεις όταν κάνεις αποτοξίνωση

6 SHARES

Aποτοξίνωση αλλά με σωστές τροφές

Ιδού τα φρούτα και λαχανικά που μπορείς να τιμήσεις αν επέστρεψες από διακοπές με μερικά κιλά παραπάνω. Δες τις επιλογές σου και προτίμησε εκείνα τα τρόφιμα που και βοηθούν στο υγιεινό detox και σου αρέσουν.

Ακτινίδιο:Πλούσιο σε βιταμίνη C. Η φλούδα είναι επίσης καλή πηγή αντιοξειδωτικών.

Αχλάδι: Πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και κάλιο.

Βερίκοκο και ροδάκινο: Πλούσια σε β-καροτένιο, που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α στον οργανισμό. Είναι απαραίτητο για το συκώτι κατά τη διάρκεια της αποτοξίνωσης.

Καρπούζι: Γεμάτο βιταμίνες Α, Β6 και C, βοηθά στην αποτοξίνωση αυξάνοντας τη διούρηση.

Μήλο: Βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης και είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες.

Παπάγια και ανανάς: Περιέχουν ένζυμα που βοηθούν στην πέψη.

Σταφύλι: Πλούσιο σε κάλιο, επιβραδύνει την απελευθέρωση σακχάρου.

Λαχανικά

Αγκινάρα: Βελτιώνει τη διούρηση, βοηθά στη λειτουργία του ήπατος και μειώνει τη χοληστερόλη. Επίσης, συμβάλλει στη βελτίωση των δυσάρεστων σωματικών και στοματικών οσμών.

Μαϊντανός: Φρεσκάρει την αναπνοή, περιέχει αντιοξειδωτικά, είναι διουρητικό και καθαρτικό του αίματος.

Παντζάρι και καρότο: Ανακουφίζουν από τα αέρια και την καούρα, περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά και βοηθούν τη λειτουργία του ήπατος.

Σέλινο: Αυξάνει την παραγωγή ούρων, η οποία βοηθά στην αποτοξίνωση και μειώνει την πίεση.

6 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ