Πέντε κινήσεις για να χάσεις τα κιλά που πήρες στις διακοπές

11 SHARES

Καλά φάγαμε, ήρθε η ώρα να μπούμε σε πρόγραμμα

Γυρίσαμε από τις διακοπές και ζυγιστήκαμε. Και εκεί καταλάβαμε τι συνέβη με τα παγωτά, τις μπύρες, τις κρέπες και όλα τα άλλα καλούδια που φάγαμε στο νησί. 

Και τώρα τι μπορούμε να κάνουμε για να μπούμε σιγά σιγά σε πλάνο απώλειας βάρους. Πέντε κινήσεις για γρήγορη απώλεια των κιλών που πήραμε στις διακοπές. Ξεκινάμε. 

1) Μείωσε τις μερίδες του μεσημεριανού και του βραδινού τουλάχιστον κατά 1/3 και προσπάθησε να παίρνεις πιο λογικά της ημερήσιες θερμίδες σε μικρά και συχνά γεύματα. Να τρως αργά και να σταματάς μόλις νιώθεις το αίσθημα του κορεσμού, αποφεύγοντας την κατανάλωση φαγητού από λαιμαργία και μόνο.

2) Μην πάθεις πανικό με τη ζυγαριά και αφήσεις τον οργανισμό χωρίς πρόσληψη γεύματος για πάνω από 2½ ή 3 ώρες. Πραγματοποίησε ποιοτικά ενδιάμεσα-σνακς 120-150 θερμίδων (φρούτα, προϊόντα ολικής αλέσεως-σικάλεως, γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά). Τα ενδιάμεσα σνακς ενεργοποιούν πολύ καλύτερα το μεταβολισμό, αυξάνουν τις ημερήσιες καύσεις και αποτρέπουν τη δημιουργία έντονου αισθήματος πείνας.

3) Αντικατάστησε τα αμυλούχα προϊόντα που έτρωγες καθημερινά στις διακοπές με τα αντίστοιχα ολικής αλέσεως ή σικάλεως (ψωμί, φρυγανιές, δημητριακά, μπισκότα, κράκερς, ζυμαρικά). Επιπλέον, απόφυγε τρόφιμα υψηλά σε απλά σάκχαρα (ζάχαρη), τα οποία σε μεγάλες ποσότητες βλάπτουν τις μεταβολικές λειτουργίες και παρέχουν πολλές θερμίδες που μπορούν να διαταράξουν την ενεργειακή σας ισορροπία. Πες αντίο δηλαδή στι κρέπες που έτρωγες για πρωινό στις Κυκλάδες με θέα την καλντέρα. 

4) Απόφυγε τις συχνές παραγγελίες και τις πολλές εξόδους για φαγητό εκτός σπιτιού. Κάνε και λίγη οικονομία βρε αδερφέ μετά τις διακοπές και απόφυγε αυτές τις περιστάσεις που γίνεσαι πιο επιρρεπής σε υπερκατανάλωση φαγητού, ποτού και γλυκού. 

5) Μην πίνεις τις θερμίδες σου ή πιο απλά όσα κοκτέιλ ήπιαμε, ήπιαμε. Τα μαγαζιά κλείνουν στις 12, καφέδες και αναψυκτικά απ' έξω ήπιες πολλά και στην παραλία και στις βόλτες, ήρθε η ώρα να επενδύσεις στο απλό λιτό, αγαπημένο νερό. 

Και στο τσακίρ κέφι, πιες και τσάι, καταρχήν το λευκό και μετά και το πράσινο τσάι φαίνεται να φέρουν τα περισσότερα πλεονεκτήματα από άποψη υγιεινής διατροφής και υγείας και καλό είναι να προτιμώνται σε σχέση με άλλα είδη τσαγιού.

11 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ